[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 10:29 gr | dag dames ik weet nu een week dat ik zwanger ben ik vroeg me af hoe jullie je voelen zowel geestelijk als lichamelijk ... ik geestelijk: heel onzeker en bang lichamelijk: weinig kwaaltjes, wel zo steekjes en trekkingen in mijn onderbuik (is dit normaal?) groetjes |
| 18/07/2008 @ 11:02 El31 | Het is heel normaal dat je onzeker en bang bent hoor. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb geen klachten. Niet moe, niet misselijk, heel af en toe gevoelige borsten, that's it! Ik was zo onzeker dat ik bij 5 weken al bij de gyn. zat. Ik wilde zeker weten dat er iets zat en het zat er. Afgelopen dinsdag weer een echo gehad en het hartje zien kloppen, geweldig. Ik hoop dat ik me de rest van de zwangerschap zo blijf voelen. Enne, natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer je niet al te bang te maken ![]() |
| 18/07/2008 @ 11:03 El31 | Oh ja, steekjes heb ik ook gehad (nu nog af en toe) geen reden om je ongerust te maken, hebben heel veel vrouwen schijnbaar last van! |
| 18/07/2008 @ 19:55 Liesje ![]() | Oh ja, inkopen doen is gewoon een hel geworden. Je moet de markt eens proberen. Een aanrader als je wil testen of je nog wel misselijk bent. |
| 19/07/2008 @ 18:42 Alyssa | ik was in het begin ook niet echt misselijk maar deze week is het goed begonnen. heel de dag door van 's morgens tot 's avonds ![]() en shoppingcenter vermijd ik vanaf nu! ik ruik alles zo sterk door elkaar, van pizza tot sterke parfum, om kotsmisselijk van te worden. overgeven heb ik nog niet moeten doen, heb soms liever dat het er gewoon es allemaal uitkomt. dat geveol van je moet overgeven maar toch niet is nog erger ![]() zal blij zijn als de 12 weken in zicht zijn, dan zou het normaal moeten beteren. ik hoop het in ieder geval! |
| 19/07/2008 @ 19:25 Kaatje | Haa doet me goed om jullie kwaaltjes te lezen! Niet dat het zo fijn is dat jullie er last van hebben, maar stelt me wel een beetje gerust. Ik weet sinds afgelopen week dat ik zwanger ben. Ben op zich niet heel onzeker, mjuist heel erg vrolijk, maar bij die steken in mijn onderbuik wordt ik wel eens onzeker. Ik heb wel steeds enorme honger, of zou dat psychisch zijn? Ik denk de hele dag aan kipnuggets!!! Mn vriend wordt er gek van (maar wel op een positieve manier gek hoor!). Het ontbijt is heel erg lastig, soms met kokhalzen, maar mijn bordje brinta gaat naar binnen! Verder ruik ik heel sterk (en das met mijn werk als dierenartsassistente niet altijd lekker!). Ook zijn mijn borsten nog steeds erg pijnlijk. Ik slaap graag op de buik en leg nu een knuffelbeer tussen mijn borsten zodat ik weer wat prettiger lig! Oja, ik slaap maar heel kort (vaak al voor 5 uur klaarwakker!) maar wel heel diep, je krijgt me moeilijk wakker als ik eenmaal slaap. Leuk forum is dit, even weer lekker mijn hart gelucht! Groetjes van Kaatje! |
| 20/07/2008 @ 02:01 nic | O, ik vind het toch zo spannend. Ik voel nu bijna een weeklang kriebeltjes in mijn onderbuik. Soms voelt het als adrenaline die door me heen gaat. gister bij de dokter geweest, maar die verklaarde mij voor gek, stond me uit te lachen. Op mijn jonge leeftijd zal ik niet zo snel zwanger worden zei ze, duurt minstens 6 maanden. Ik ben 26! Toch niet te jong om zwanger te worden?! Volgens mij hoe jonger, hoe makkelijker je zwanger wordt, toch, over het algemeen dan. A.s. dinsdag/woensdag zou ik ongesteld moeten worden.....Nu 5 maanden bezig, ik hoop het zo! |
| 20/07/2008 @ 10:06 Kaatje | Wat een vreemde dokter! Ik dacht dat een dokter klachten / vragen serieus moet nemen? En dat je te jong bent lijkt mij ook onzin. Ik ben ook 26 en dat lijkt mij een hele mooie leeftijd. Ik wens je de komende week heel veel sterkte met het afwachten! Nog ff een vraagje: Ik ben ontzettend hongerig, maar moet ik aan elk hongergevoel toegeven? Groetjes! |
| 20/07/2008 @ 21:23 nic | De dokter die me uitlachte, was mijn huisarts.Nou ja, een vervangster van hem. Maar hij is precies als die vervangster, hoor. Hij stuurt me ook altijd na 2 minuten weg, dat er niks aan de hand is. Zij is zelf denk ik niet meer dan 5 jaar ouder dan ik. Ik kom niet vaak bij de huisarts, omdat hij no-nonsense huisarts is. Dus echt pas als ik iets heb waarbij hij me moet helpen. Paracetamol is zijn medicijn! Hij is altijd de huisarts van mijn man geweest, maar die zei nu zelf dat we een andere gaan zoeken. Ik ben nog nooit bij een gyn geweest. Bedankt voor jullie advies! |
| 22/07/2008 @ 10:24 erika ![]() | hoe is het met de misselijkheid dames! |
| 22/07/2008 @ 10:40 | Hey, ik had rond 5 weken ook steken in mijn onderbuik, dit is normaal zijn de gyn het is de innesteling, nu rond 9 weken heb ik er ook nog last van maar veel minder. Nu moet ik vaak naar het twoilet. Verder ben ik voor mijn 9-weken heel moe geweest, nu is dit ook aan het beteren. Soms last van gevoelige borsten, maar meer ook niet. Ik probeer dus maar te genieten nu ik nog van alles kan doen, binnen een paar maand zal het anders zijn. En ik probeer ook niet te veel negatief te denken, een kindje? waarom niet eenmaal het er is dan pas je je automatisch wel aan. Alvast proficiat met de zwangerschap, groetjes marijke |
[Reageer]

hoe voelen jullie je?

misselijk misselijk misselijk ...