[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 11:34 Heidi | Hoi, ik heb een dochtertje en die heet Laura... Maar in onze zoektocht naar een jongensnaam voor ons 2de kindje zitten we beetje vast. We hebben 3 namen en kunnen nie kiezen Liam - Luca - Lukas... Wat denken jullie en wat denken jullie over dezelfde initialen zou dit voor problemen kunnen zorgen of niet ? alvast bedankt groetjes Heidi |
| 18/07/2008 @ 11:44 Neeltje | Ik vind Liam heel mooi. ![]() Over de initialen zou ik me geen zorgen maken, zie niet in dat dat voor veel problemen kan zorgen. |
| 18/07/2008 @ 12:19 Geraldine | Ik vind dezelfde initialen helemaal geen probleem. Liam of Lucas vind ik het mooist. ![]() |
| 18/07/2008 @ 12:27 mimi1701ap16 ![]() | hai, Ik ga voor Luca en ja die initialen mogen hetzelfde zijn hoor! ![]() ![]() |
18/07/2008 @ 13:05 ![]() | Ik vind Luca het mooiste, stond bij mij ook in mijn favourietenlijstje. Veel succes met de keuze Groetjes Elke |
| 18/07/2008 @ 14:12 Sarah | Liam en lucas; dezelfde initialen lijkt me geen probleem. Aangezien jullie een meisje hebben en deze naam voor een jongen is. Bij hetzelfde geslacht zou ik niet gaan voor dezelfde initialen. |
| 18/07/2008 @ 15:44 Marleen | Ik zou het nooit doen. Ik had dezelfde initialen als mijn moeder (ook qua doopnamen) en mijn broertje hetzelfde als mijn vader. Het gaf regelmatig verwarring toen we wat ouder waren met officiele post Of mijn ouders maakte mijn bankafschriften open oid. Maar ook aan de telefoon was het lastig. Dan vroegen ze naar mevrouw M.W. Dat kon ik zijn maar ook mijn moeder. Zo heeft mijn moeder wel eens werkgevers van mij gesproken toen ik aan het solliciteren was. Wist mijn vader veel maar het kwam meestal niet echt goed over |
18/07/2008 @ 15:54 ![]() | Mijn jongens hebben dezelfde initialen. Ze zijn nu nog wel klein maar ik zie geen grote problemen. Liam vind ik wel leuk ![]() |
| 18/07/2008 @ 18:08 Steenbokje ![]() | Liam Stond ook op lijstje.. |
| 18/07/2008 @ 19:32 Kelly | ik zou gaan voor luca heel mooi en eindigt net als laura op een a |
19/07/2008 @ 10:00 ![]() | ik zou gaan voor liam ![]() het is dat wij al een keano hebben maar anders werd het hier nu een liam succes |
| 19/07/2008 @ 16:35 els | Onze zoon, mijn man en mijn schoonvader hebben dezelfde initialen. Bij mijn man en zijn vader heeft dit nooit problemen gegeven, eigenlijk staat door ook niemand bij stil, want wanneer gebruik je in godsnaam initialen of alleen de eerste letter van de voornaam bij de achternaam? Nu, enkele maanden na zijn geboorte merken wij op dat onze zoon ook dezelfde initialen heeft, best wel grappig Ik zou echt niet weten waarom je daarvoor een naam zou laten vallen, ik zie daar echt geen problemen in. En moest het zijn dat je vroeg of laat in een situatie zit die problemen zou kunnen geven, gewoon effe extra attent zijn! ![]() |
| 19/07/2008 @ 20:57 Cinke ![]() | Mijn 2 broers hun namen beginnen ook met de C. En hebben nooit problemen gehad met de post hoor. |
| 20/07/2008 @ 05:09 Heidi | Bedankt allemaal voor de reacties het zal idd de naam met dezelfde initialen worden... Maar de welke van de drie ben der totaal nog niet uit... begint eigenlijk wel te korten ben nu 35 weken zwanger... En mijn man weet het ook nie meer dus we zien wel zeker. Groetjes |
[Reageer]

zelfde initialen