< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » Speelgoedjes voor een 3maand oude baby?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
Speelgoedjes voor een 3maand oude baby?
18/07/2008 @ 13:07
Yasutoko

Online Status
Hallo,

Voor ons kleintje ( Naia ) zoek ik wat speelgoed waarmee ze zich kan bezighouden op haar 3maand oudheid.
We hebben een rammelaartje maar die is nogal hard en als die op haar hoofdje zou vallen.. mja, kennen we de gevolgen natuurlijk :p.

Wat voor speelgoed zou leuk en leerrijk zijn voor dr??
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 18:18
Ingrid

Online Status Stuur bericht
ik heb op die leeftijd een speelmat van tiny love gekocht. Speelt ze nu nog altijd mee. Och, daar heeft dat kind al echt uren speelplezier aan gehad!

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 47 weken en 6 dagen zwanger (119.87% ver), nog 7 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:03
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dingen die hier succes hadden:
- Walter de activiteitendraak (Lilliputiens)
- knisperboekje
- bijtring van Tommee Tippee (ze zitten met 2 verpakt - een roze en een groene)
- rammelaar-bijtring (een houten)

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:36
Jessica

Hoi,

Hier net zoals bij Marijke:
- Walter de draak: echt super met veel geluidjes, heel gemakkelijk voor de kleine handjes om vast te houden
- Knisperboekje: echt een aanrader!
- Olifant van Playgro met knisperoortjes en een bijtring aan

Weet je, alles wat een felle kleur heeft, geluid maakt en licht genoeg is voor babyhandjes is goed!
Alle speeltjes van Playgo zijn echt fantastisch vind ik, die vind je gewoon in de supermarkt zelfs!
Groetjes!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 12:47

ik had ook vooral knuffels en zo met belletjes in, knisperboekjes, ... en op die leeftijd vond hij zijn mobiel ook super. ze ontdekken dan ook hun handjes en dan zijn dingen die boven hen hangen om naar te grijpen heel leuk. eventueel eens lezen in boek "oei ik groei" staan veel tips in van spelletjes, speelgoed, ...

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:55
sigrid

Wij hebben een soort "brug" waar allerlei speeltjes aanhangen, ik kan het voor de relax zetten of wanneer ze ligt. Roos vindt het heel leuk om tegen de speeltjes te slaan, vast te grijpen en n haar mond te steken.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 14:47
brina

hier zijn de knuffels en speeltjes van playgo ook de favoriet!
Voor de rest zijn mobiel, speelmat en alles wat rammelt of geluid maakt.
Natuurlijk vind hij het leukste speelgoed nog altijd mama en papa

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 21:04
Lies

Wij hebben van playgro een soort mobiel voor op de relax te zetten. Gekocht bij de oudste, en ze hebben er allebei al reuzeveel plezier van gehad. Hangt een bloem met muziekje aan, een kevertje met spiegel en knisper en een slak aan. Kostte toen ongeveer 30€.
Aangezien de tweede meer in he tpark ligt (de eerste lag gewoon op de grond in het midden van de huiskamer, maar die zou nu wel eens gewoon over hem kunnen lopen ) hebben we nu ook zo'n activity bord gekocht. Het is eentje met twee kanten: een kantje voor 3m en + en een kantje voor 9m en +. Hij is heel enthousiast en is er al veel mee bezig. Ik vond het wel superduur (74€), maar heb het van een kadobon gekocht ...

groetjes
Lies

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 08:31
Saartje

Waar ons zoontje (bijna 3 maand) al mee “speelt” (speelt tussen aanhalingstekens want het is meer er wat op zitten duwen en trekken en proberen het in zijn mondje te steken :) ):
- Een paar rammelaars die niet te zwaar en te dik zijn
- Een knuffellapje (zo’n dierenhoofd met een doekje en labeltjes aan)
- Een bijtring van Lilliputiens met een tweebladig knisperboekje aan
- Dé favoriet hier: een knopenblok van Lamaze

En dan heeft hij nog een mobiel, die is al een tijdje zeer interessant om naar te kijken. Zijn speeltapijt is sinds kort ook leuk bevonden (hij ligt er alleen nog maar op te kijken voorlopig). En dan heeft hij nog een spiegel in zijn park, dat vindt hij soms ook interessant.

Wat wij niet hebben maar waarvan ik wel een beetje spijt heb dat we het niet hebben, is een speelboog voor aan de relax.
Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 04:42
maaike22

hy meis
Rammelaar
Speelmat
Bijtring ook al hebben ze nog geen tantjes
Knuffeltjes

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 10:39
Els296

Hier spiegels!!! Spiegels zijn hier het van het en ook dingen die leuke geluidjes maken.
Sten heeft zo'n 3tal telefoons die lawaai maken en lichtjes geven. Die vind hij super!
Ook bijtringen en een maxicosi speeltje!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]