< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wie kent er iets van borsten die raar doen ???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wie kent er iets van borsten die raar doen ???
18/07/2008 @ 13:09
Mieke

Hoi ,

Ik zit een beetje in de knoop :
Mijn borsten , vooral dan mijn tepels zijn de laatste 2 weken nogal veranderd . Het tepelhof is groter en "zachter" geworden en mijn tepel zelf is ook groter , maar staat ook echt rechtop ( wat anders niet het geval is ) . Ze zijn ook iets donkerder van kleur geworden .
Af en toe heb ik ook pijn in de borst "naast mijn arm" . Ik voel er wel niks . Ze waren ook wel groter geworden , maar ben nu een beetje op dieet en ik val altijd eerst af aan m'n borsten jammer genoeg . Dus ze zijn weer bijna normaal van grootte .
In mijn cyclus heb ik normaal een 2-tal dagen voor mijn maandstonden pijnlijke borsten , maar ik zit daar nu helemaal nog niet .
Zwanger ben ik niet (tenzij 3x maandstonden ertussen en 2 negatieve tests niks willen zeggen > er was een tijdje geleden eventjes twijfel omdat we net op de meest vruchtbare dag zonder voorbehoedsmiddel seks hebben gehad , achteraf bekeken) .
Voor derest heb ik ook geen klachten .
Eerder wel drukke periode op het werk en daardoor redelijk vermoeid .
Dacht eerst dat ik gewoon ziek aan het worden ben , maar nog nooit aan mijn borsten last gehad daardoor .

Omdat het maar niet lijkt over te gaan , maak ik me toch wat ongerust en wil graag de mening van anderen eventjes horen ...

Bedankt alvast !
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 01:23

Online Status
Als niet zwanger bent!
En je houdt die last, ga dan naar een dokter

Succes ermee.
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 20:24
Julie

Online Status Stuur bericht
Dit had ik ook toen ik zwanger was van ons kirsten.
Zeker dat je niet zwanger bent?

groetjes
Julie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]