[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 13:09 Mieke | Hoi , Ik zit een beetje in de knoop : Mijn borsten , vooral dan mijn tepels zijn de laatste 2 weken nogal veranderd . Het tepelhof is groter en "zachter" geworden en mijn tepel zelf is ook groter , maar staat ook echt rechtop ( wat anders niet het geval is ) . Ze zijn ook iets donkerder van kleur geworden . Af en toe heb ik ook pijn in de borst "naast mijn arm" . Ik voel er wel niks . Ze waren ook wel groter geworden , maar ben nu een beetje op dieet en ik val altijd eerst af aan m'n borsten jammer genoeg . Dus ze zijn weer bijna normaal van grootte . In mijn cyclus heb ik normaal een 2-tal dagen voor mijn maandstonden pijnlijke borsten , maar ik zit daar nu helemaal nog niet . Zwanger ben ik niet (tenzij 3x maandstonden ertussen en 2 negatieve tests niks willen zeggen > er was een tijdje geleden eventjes twijfel omdat we net op de meest vruchtbare dag zonder voorbehoedsmiddel seks hebben gehad , achteraf bekeken) . Voor derest heb ik ook geen klachten . Eerder wel drukke periode op het werk en daardoor redelijk vermoeid . Dacht eerst dat ik gewoon ziek aan het worden ben , maar nog nooit aan mijn borsten last gehad daardoor . Omdat het maar niet lijkt over te gaan , maak ik me toch wat ongerust en wil graag de mening van anderen eventjes horen ... Bedankt alvast ! |
| 19/07/2008 @ 01:23 | Als niet zwanger bent! En je houdt die last, ga dan naar een dokter ![]() Succes ermee. |
| 19/07/2008 @ 20:24 Julie ![]() | Dit had ik ook toen ik zwanger was van ons kirsten. Zeker dat je niet zwanger bent? groetjes Julie |
[Reageer]

Wie kent er iets van borsten die raar doen ???