[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 16:13 Vera | Mijn gevoel zei voor mijn NOD dat het een tweeling zou zijn. Het was mijn vierde zws (incl 2 miskramen) en het was gewoon anders. Al pijn in mijn borsten, menstruatiepijn, misselijk, al voor mijn NOD. nogthans was mijn HcG eerder aan de lage kant. Op 6 weken werd mijn gevoel door echo bevestigd en werd ik niet meer onnozel bevonden. Mijn mama is ook wel tweeling, dus de kans zat er bij mij wel iets meer in. Ik ben nu zeer content met de groeiende actieve tweeling in mijn buik, dus begrijp me niet verkeerd, maar ik snap niet dat sommigen zo graag een tweeling willen. Groetjes en succes. |
| 18/07/2008 @ 18:02 ikke | Ik had de eerste 6w net telkens minder symtomen bij de tweelingen dan bij de 'gewone' zw.Wel direct een dikke vette streep op de nod.Op 4w (gerekend van de eerste dag van laatste menstruatie)toonde mijn Hcg waarde een zw van 8w aan.De huisarts dacht toen al direct aan een 2lingzw. De zw van mijn eerste tweeling was eigenlijk stukken makkelijker qua symptomen (misselijkheid,vermoeidheid,...) dan die van mijn andere kinderen.Wat mijn gyn toen eigenlijk wel raar vond. Dit maal echter is het een ramp. Vanaf 6w keimisselijk tot ongeveer 20w en nog steeds keimoe (nu bijna 24w). Ondanks het zijn charmes heeft snap ik eigenlijk ook niet goed waarom mensen zo naar een tweeling verlangen.Het geeft,soms,heel wat complicaties tijdens de zwangerschap maar ook er na is het niet te onderschatten. Soms zien mensen echt het mooie beeld uit de boekjes van een tweeling maar de werkelijkheid is vaak anders ![]() |
[Reageer]

Hoe vroeg wisten jullie het zeker?

) Ik had af en toe een droom over baby's en dan was het telkens over een tweeling, vandaar mijn voorgevoel.