< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Een 2de willen, maar nog moeten wachten...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Een 2de willen, maar nog moeten wachten...
12/09/2008 @ 22:09
Kim 1975

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
cindy hihihi .. leuk dat hij al rondkroop en met vriendinnetje speelde .. ons meiske kruipt nog niet rond natuurlijk .. die zit op de arm van de onthaalmoeder als ik binnenga ... MAAR .. ze heeft ook een vriendinnetje .. kristina .. die twee kirren tegen elkaar op :-) schattig ... Er zijn vijf kindjes van dezelfde geboortemaand als ons lilli ... ze gaan allmaal de fases ongeveer samen doormaken ... leukkkkk :-):-)

het naar het werk gaan begint echt wel terug mee te vallen .. ik mis ons meisje natuurlijk wel maar ze gaat zo graag naar de creche dat ik het toch wel makkelijker vind .... Zou veel moeilijker zijn als het moeizaam zou gaan denk ik.

verder aan het genieten van al die nieuwe dingen ze telkens weer kan ...

we hebben hier wegens alle nieuwe stappen .. ( terug aan het werk .. kleintje naar de creche) en het zware werk ... ( het verbouwen van ons huis en de nakende verhuis ernaar.) niet echt tijd gehad om te klussen ..

er waren een paar momenten waarop het raak had kunnen zijn .... toch een test gedaan maar ... negatief ..

ik moet zeggen ... ook al zei ik een tijdje geleden al dat ik er nog niet helemaal klaar voor was .. ik was toch een beetje teleurgesteld ...

knufjes
kim

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:16
Kim 1975

ze zijn er ...

als wij er klaar voor zijn ...
zijn we er ook KLAAR voor :-)

groetjes
kim en lilli

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 00:45
Cindy

Hey Kim,
leuk voor jou dat Lilli graag naar de crèche gaat. Dat maakt het al veel gemakkelijker he. Ik voel ook een heel pak geruster nu ik weet dat Yonah het ook leuk vindt in de crèche.

Als je klaar bent voor een 2de en het komt uit, dan moet je er voor gaan he! Veel geluk en laat iets weten!

Wij zijn net terug van op vakantie. 10 dagen Zuiden van Frankrijk. Het was heel leuk, ook voor Yonah. Hij heeft nu een mooi bruin kleurtje. Het was niet bepaald een luier-vakantie. We hebben daar fietsen gehuurd en zijn er elke dag op uit getrokken. Yonah zat dan in een zitstoeltje op de rug van mijn man en kon zo rustig mee van het landschap genieten. Wat minder leuk was, was dat ik mijn kreeg na de 3de dag. Ach ja...

Groetjes,
Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]