[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/07/2008 @ 11:38 Nijntje1 | Hallo allemaal, Nog tien weekjes en dan is het zover; de geboorte van onze baby. Wij hebben al een jongensnaam in onze gedachten, maar over een meisjesnaam zijn we nog niet helemaal uit. Wat vinden jullie van de meisjesnaam Moorea (het is een Frans-Polynesisch eiland). Is deze te apart of zou de naam wel kunnen. We hebben al een dochtertje van bijna twee en haar naam is Maylinn. Als tweede optie hebben we de meisjesnaam Terenze in ons hoofd. Wij horen graag jullie reacties!! |
| 19/07/2008 @ 12:23 Cindy ![]() | hey de namen zijn niet echt mijn ding maar in jouw geval zou ik voor Terenze gaan, opdat het niet weer een M zou zijn grtz |
| 19/07/2008 @ 12:36 Emma | Ik vind beide namen leuk en niet te apart hoor, juist leuk iets apartere namen! Ik zelf ben opzoek naar een apartere jongensnaam, dus ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw jongensnaam ( als je deze wilt delen tenminste ). |
| 19/07/2008 @ 13:01 laura1979 ![]() | Hoi, Ik zou ook voor terenze gaan ook om de reden beide een M vind ik niet kunnen. Groeten, Laura |
19/07/2008 @ 14:34 ![]() | Ik vind Moorea een erg mooie naam, wat wel grappig is dat wij voor een tweede ook als meisjes naam Mailin in ons hoofd hebben, wel grappig Liefs Dianne |
| 19/07/2008 @ 19:30 mimi1701ap16 ![]() | hai, Ik hoor toch liever Moorea dan Terenze hoor! ![]() ![]() |
| 20/07/2008 @ 23:14 Sofie ![]() | ik ga ook voor Moorea of je kan het ook anders schrijven bv Morea(h) het is maar een idee en naar jouw jongensnaam ben ik ook wel erg nieuwsgierigliefs sofie ![]() |
[Reageer]

Jullie mening?