[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 01:36 | Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die aan het begin van de zwangerschap kriebeltjes hadden in hun onderbuik. Ik heb het nu een week en kan er zelfs niet van slapen. Ik probeer nu 5 maanden zwanger te worden. Ben bij de huisarts geweest, die lachte me uit, omdat ik dacht dat ik een baby in mijn buik voelde. Echt genant.Ga dus ook gelijk op zoek naar een andere arts. De testen zijn nog negatief. Ben in maart gestopt met de pil en sindsdien verlies ik maar 1 dag per maand bloed, die vooraf gaan met hevige weeën. Waar die rare kriebeltjes vandaan komen weet ik dus niet. Ik vraag het me continue af en de dokter geeft er ook geen antwoord op. |
| 20/07/2008 @ 06:39 jes ![]() | Ik denk dat jij eens langs moet gaan bij een gyn en een echo laten maken. |
| 20/07/2008 @ 11:37 nic | Kan dat zomaar? Met je niet doorverwezen worden door huisarts?Hoe kom je aan een gyn? |
| 20/07/2008 @ 11:45 | Je zoekt een gynaecoloog bij jou in de buurt. In elke ziekenhuis is er wel een gynaecoloog. Je belt dan gewoon naar het ziekenhuis voor een afspraak. Je hoeft hier helemaal niet voor doorverwezen te worden door je huisarts. Ik ging voor ik zwanger was ook al elk jaar op controle bij de gynaecoloog. Veel succes. |
[Reageer]

kriebels in mijn onderbuik, zwanger?