< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Vlekken voor de ogen???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Vlekken voor de ogen???
20/07/2008 @ 09:59
marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Kwam vanmorgen van bed niks aan de hand. Maar zou even achter de laptop gaan zitten kreeg ik ineens allemaal vlekken voor mijn ogen die nu nog steeds niet weg getrokken zijn kan amper dingen lezen op de site of zien wat ik typ.
Is dit wel normaal?

groetjes marijke

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:03
Just me

Kan goed zijn dat je bloeddruk aan de lage kant is. Heb ik zo rond 12 weken last van gehad, ging dan wel samen met duizeligheid en 'vapeurkes'. Als je dit blijft hebben, mss eens naar de dokter gaan, kan die je bloeddruk nakijken. Bij mij was de enige oplossing toen meer zout eten, op het werk zo tussendoor van die minute-soepkes en bij de middag meer zout gebruiken. Nu heb ik er weinig tot geen last meer van!

Groetjes

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:28
marijke

ziek?
Just me bedankt voor je reactie!
Na een half uurtje was het over maar toen kreeg ik hoofdpijn en werd erg moe net nog 2x overgegeven terwijl mijn kwaaltjes eigelijk over zijn... Misschien een griepje onder de leden??

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:31
*Wendy*

Online Status Bekijk profiel
hmmm marijke, ik heb het ook gehad alleen veel extremer vrijdag... bij mij was het een migraine aanval...

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 20:59
victoria

Online Status Stuur bericht
Dat lijkt inderdaad veel op de symptomen die ik heb van een migraine-aanval. Niet veel helpt daartegen: ik kruip meestal gewoon even in bed (donkere kamer) - en als het even kan dan probeer ik mijn maag leeg te maken (niet kunnen braken is dan een hel). Na even (diep!) geslapen te hebben, gaat het meestal wel beter. Migraine & hormonale wijzigingen hangen bij mij wat samen.

Hopelijk heb je er geen last meer van...

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 15:13

hey, blij dit te lezen, ik had hier nl toevallig daarstrax ook last van, heel erg vervelend en ik maakte me natuurlijk meteen zorgen!!
daarna ging het over en ook ik kreeg ineens last van hoofdpijn en moeheid!!
ik ben nu 12 weken zwanger..
heb maar even wat gegeten en gedronken en nu gaat het weer wat..
toch maar even melden aan de gynea!
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 16:45
leen

hey,

ik ben morgen 9 weken zwanger en ik hoop dat alles ok gaat, ik heb wel een goed gevoel en ik heb vaak ook zwarte vlekjes en hoofdpijn, misselijk ben ik niet of alleen wat draaiierig.
donderdag naar de echo !!!!
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 20:20
marijke

Mmm ben toch niet de enige
Heb er vandaag geen last van gehad wel van extreme moeheid maar dan kan gewoon nog van het zwanger zijn komen.

Wel heb ik nu weer wat anders dikke onstoken klieren in mn nek en achter mn oor en een pijnlijk oor.
Morgen eerst maar weer even naar de huisarts waar ik een abbonement heb haha

groetjes marijke

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 00:52
anoukkuona

Hoi!!

Heb dit tijdens allebei mijn zwangerschappen (en erna trouwens ook nog) gehad. Hoort erbij. Kreeg ook altijd hoofdpijn erna.
Ook had ik dan dat ik niet meer kon lezen.
Even rusten, en daarna was het weer over
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 18:38
marijke

Hey,

Vanmiddag bij de huisarts geweest en ik ben te druk geweest afgelopen dagen te weinig aan de moeheid toe gegeven.
Kwam omdat ik 3 dagen op 2 kinderen gepast heb + me eigen erg druk.
Me bloeddruk was dus zondag erg laag geen wonder dat ik de hele middag geslapen had.
Vandaag was hij gelukkig weer normaal

Alleen heb nu een middenoorontsteking erg pijnlijk kan ik jullie vertellen
Heb antibiotica gekregen en oordruppels hopelijk is dit snel voorbij

groetjes marijke

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:39
Liesje

Online Status Bekijk profiel
Zaterdag viel ik bijna flauw. We waren al een tijdje op de baan voor het werk en we waren bij mensen thuis die nogal aan het klagen waren. En we stonden daar maar in de tuin en die bleven maar gaan en ineens werd alles compleet zwart. Mijn collega had precies iets gezien want die vroeg direct of alles ok was, niet dus. Ik ben wel recht blijven staan, maar dat had niet veel gescheeld denk. Zo slecht dat ik mij voelde
dus aan alle klagers en zagers, blijf uit mijn buurt voor de moment hé of zorg da ik een stoel heb, dat ik kan gaan zitten ondertussen.
Toen ik eindelijk thuis was ben ik eerst een uur gaan slapen en dan pas inkopen gaan doen maar was nog niet weg ze, dus heb ik maar een paar dagen echt veel geslapen en nu is het weer een beetje beter. Dus ja, zoals iedereen zegt, meer luisteren naar je lichaam en eraan toegeven hé

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 10:44
bulletje81

hey hey

nu ik dit lees en mij kan herinderen dat als ik achter de laptop zat
ik het gevoel had alsof ik een extra vliesje over mijn ogen heen had! ookal ging ik dan weg bij de laptop en deed ik eventjes me ogen dicht bleef het aanhouden! het kan dus zijn dat het er bij hoort!

liefs

Vermoedelijke bevalling op 19/03/2009.
Al 11 weken zwanger (27.76% ver), nog 28 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]