[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 10:43 Alyssa | hallo allemaal het feit dat ik op dit forum rondneus zegt al veel denk ik ![]() ik ben nu 7,2 weken zwanger maar sinds het begin de schrik erin dat het er 2 zijn, ik weet echt niet hoe dat komt? het is gewoon een gevoel, heb nog geen echo gehad. mijn hcg waarde op 6,6 weken was 30 000. denk dat dat wel een normale hcg waarde is? ik heb al van vóór mijn NOD hevige bandenpijn, een paar keer zo erg dat ik even niet kon stappen. ook zeer pijnlijke borsten, en het rare is dat ik nog steeds erg pijnlijke borsten heb. als mijn zoontjes er per ongeluk aankomen crepeer ik van de pijn. ik doe echt met alle moeite een beha aan .en de hele dag door misselijk, van 's morgens tot 's avonds. bij mijn zoontjes had ik het helemaal niet zo erg. zo even 's morgens en dat was het. heb nu wel nog niet moeten overgeven maar soms hoop ik dat het er gewoon es uitkomt, misschien dat ik me dan beter zou voelen ![]() shoppingcenter kan ik ook al vergeten! één keer geweest en werd echt zo misselijk dat ik er ook draaierig van werd, al die geuren door elkaar, van pizza tot sterke parfum ![]() ik ben ook al 2 kilo bijgekomen terwijl ik normaal pas tegen 12 weken begin bij te komen. heeft iemand ook deze symptomen en gevoel gehad dat het er 2 waren en dat het er toch maar één was? in tegenstelling tot velen zou ik echt liever maar ééntje krijgen, heb mijn handen al vol aan mijn andere twee bengels. dus tis meer schrik dan hoop eigenlijk! dank bij voorbaat voor de antwoorden! xxx |
| 20/07/2008 @ 21:39 San ![]() | zeker geen 'schrik' hebben als het echt zo is! het is gewoonweg zalig :) |
[Reageer]

het gevoel dat je zwanger bent van 2?
.