< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Ervaring met test kruidvat/apotheek?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ervaring met test kruidvat/apotheek?
20/07/2008 @ 16:57
Anoniem

Hoi allen,

Heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstest van de kruidvat, het huismerk? Niet die van 2 voor 5 euro, maar die andere. (1 voor 7 euro geloof ik)

Ik heb twee testen gedaan en op beiden testen komt binnen de tijd een lijn tevoorschijn. Wat ik wel raar vind is dat het een hele dunne lijn is. Het lijkt wel een penstreep! Heeft iemand hier ervaring mee?

Ook heb ik een test van het huismerk van de apotheek gedaan.
Ook hier een licht lijntje. Iemand ervaring mee? Lijkt wel voorgedrukt, maar toch ook weer niet.

Ik heb een aantal dagen na mijn NOD wel lichtbloedverlies gehad, dus ik weet echt niet waar we aan toe zijn. Misschien toch maar een keer de huisarts bellen, maar wilde eerst eens weten of iemand ervaring heeft met die kruidvat testen!

Groetjes,
Anoniempje
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 20:46
Michèle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

Heb altijd test van kruidvat gebruikt,steeds juist.
Een streep is een streep hoor!
Groetjes

Vermoedelijke bevalling op 28/09/2007.
Al 89 weken zwanger (222.68% ver), nog 49 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 20:55

heb bij allebei mijn zwangerschappen getest met kruidvat die voor 6,95 dacht k rose verpakking bij mn 1ste zwangerschap gelijk een dikke streep en bij de 2e heb ik alleen maar lichte lijntjes gehad

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 11:47
Deniesje

Ik heb 2 testen van DA huismerk gebruikt, maar zijn allebei negatief.
Is de Kruidvat Huismerk gevoeliger dan de DA?

Weet niet zo goed welke test ik moet gebruiken

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 12:11
Sarah

Online Status Stuur bericht
Hallo, ik heb Life van bij apotheek, dipstick van sensitest en Quid van GB gebruikt,.. had op alle drie heel lichte strepen (een goeie week geleden)

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 02:04

Hallo

Ikzelf weet uit ervaring dat testen en je krijgt een potlood streepje of een doorzichtig wit streepje dat het dan toch helaas negatief is.
Vooral bij die kruidvattesten dat is rommel.
Maar heb je een rose-blauw teststreep van de urine dus en je
zwangerschapsstreepje is ook rose-blauw van kleur, al dan niet heel licht dan kan je ervan uit gaan dat je wel zwanger bent.
Die potloodstreepjes komen ook vaak als je de test langer dan het aantal minuten bekijkt dan het afgesproken tijdstip waarin je hem mag aflezen. Dit is dus ook heel belangerijk. Blijft hij bv langer dan 4 minuten negatief dan is het niet goed.
Ik wil je niet ontmoedigen en ik hoop natuurlijk heel erg dat je wel zwanger bent, maar ben eerlijk wat ik meegemaakt heb.

Oja trouwens ik lees net opnieuw dat je wel binnen de tijd een streepje had, das wel goed... was die van die andere test wel de goede kleur. Bij Iris had ik een streepje die echt in het lamplicht met mijn ogen er bovenop haha te zien was. De meeste verklaardde me voor gek...maar ik wist het zeker! Das ook vaak iets luister naar je lichaam, alhoewel die je soms ook behoorlijk voor de gek kan houden.
Gewoon morgen weer een testje kopen en opnieuw proberen en zeker met sterkere ochtendurine testen dat scheelt ook veel!

Volgens mij heb ik in al mijn 4 zwangerschappen bij elkaar de winkel behoorlijk rijk gemaakt van alle testen die ik ooit heb gekocht en natuurlijk ook de testen die ik heb gedaan dat ik niet zwanger was..
Dus als er iemand expert in testen is dan ben ik het wel

X Bambi

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 25/07/2008 @ 02:09] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]