< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Eisprong

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/07/2008 @ 18:55
Loulou

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Ik heb misschien een hele domme vraag maar vroeg het me ineens af...

Ik voel mijn eisprong iedere maand... maar wat voel ik nou?

Een eitje dat springt en de lange weg in de eileider nog moet doorstaan (met hopelijk een bevruchting) of voel ik dat het eitje (hopelijk bevrucht en al) mijn eileider verlaat... en in mijn baarmoeder rond gaat dwarrelen?

Wie o wie kan me helpen?

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 18:58
Sabje

goeie vraag

ik heb in me vruchtbare dagen altijd buikpijn maar ik vraag me af of het dan te laat is om te klussen of dat we moeten klussen.
het duurt bij mijn altijd een dag of 3

gr sabje
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:26
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou, ik ben tot hiertoe altijd al zwanger geraakt door te klussen de avond waarop ik de eisprong voelde.
Meestal voelde ik die in de late namiddag.

En ik was elke keer zwanger

groetjes

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:48

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Ik snap het ook allemaal niet goed hoor met die eisprong. ik heb meestal een week na mijn maandstonden last van mijn borsten, steken in linker lies, wat buikpijn... Dit blijft meestal duren tot aan mijn maandstonden. De steken in mij lies worden ook meestal erger...

Iemand een idee hoe dit zit? Ik heb meestal een cylcus van 32 dagen.

Heb al eens naar de gyne gebeld en die zei dat het dan mijn eisprong was, maar dat drie weken aan een stuk?!?
Ben zelfs eens naar de gyne van wacht gereden, omdat de pijn in mijn lies zo erg was dat ik het niet meer kon houden? Toen zagen ze een dikke baarmoederwand, en een oplichting hierin... Misschien een prille zwangerschap, maar heb toen gewoon mijn regels gekregen... Het waren dus ook geen cyste...

Hopelijk, sorry, heeft er nog iemand dit en weet iemand wat het is...

Dikke kus,
Sofie X
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 22:53

Hey,

Was ik nog vergeten te zeggen, heb gisteren een zwangerschapsstestje gedaan, maar deze was neg. Wat normaal is, want ik moet pas de 18de mijn maandstonden krijgen. Ik begrijp er niets van, maar pffff is weeral een week die pijnlijke steken en dan af en toe pijn in borsten... Snap er de balle van...

X
Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 23:15

WHallo dames,

weet er niemand hoe dit alles in elkaar kan zitten? Goh, ik ben al dagen aan't zoeken op't internet, maar zonder resultaat... pfff...

Dikke kus,
Sofie (mama van Marie)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]