< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Op 29-05 een positieve test maar op 17-07 nog niks te zien!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Op 29-05 een positieve test maar op 17-07 nog niks te zien!
21/07/2008 @ 10:07
liza

Online Status
Hoi,

Ik ben helemaal ten einde raad.
Ik heb op 19-05 een bloeding gehad heel licht en zonder enige menstruatiepijn waardoor ik dacht aan een innestelling.
Op 29-05 was mijn test positief.
Op 06-06 de eerste echo gehad en er was alleen een stipje te zien.
Op 17-07 terug geweest dus 5 weken later maar er was alleen een vruchtzak te zien.
De gynecoloog heeft er weinig vertrouwen in dat het nog goed is en was erg twijfelend over de foto.Ik moet donderdag terugkomen en als het niet gegroeid is betekent dat het einde.
Ik maak me erg druk omdat ik bang ben dat het niet meer leeft.
Ik had wel een zeer onregelmatige cyclus wat kan betekenen dat ik minder ver zwanger zou zijn,maarja als mn test op 29-05 al positief was wat kan er dan verkeerd gerekend worden aan 7 weken?
Hebben jullie hier ervaring mee toevallig??

Groetjes Liza
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 22:00
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Liza

Ik kan je niet antwoorden op je vraag omdat ik er 'geen ervaring' mee heb, maar ik zag dat net als ik al zovelen je berichtje gelezen hadden, maar je nog niets van reactie had gekregen.

Daarom wou ik je toch even veel goede moed wensen! Hopelijk komt alles gewoon goed. Is het toch mis, dan hoop ik dat de medische omkadering menselijk mag zijn en dat je goede steun krijgt van de mensen om je heen.

Veel liefs!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 08:42

Online Status
Liza, ook ik heb kan je geen antwoord geven!
Helaas, ik hoop dat jou theorie klopt, en dat je minder ver bent dan gedacht!
Meid, ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop dat je omgeving je kan steunen, dat zal je zeker nodig hebben!
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:03
liza

Online Status
bedankt
Bedankt voor die lieve reacties,
Ik heb zelf ook niet heel veel hoop maar toch,ik wil het eerst zien dan geloven.

Groetjes Liza
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]