Hallo allemaal,
Ik heb inmiddels ook al gereageerd op de nieuwe topic, maar ik dacht ik zal hier ook nog even een berichtje plaatsen...
Leuk om zo van jullie te horen hoe het allemaal verloopt en fijn dat alles goed gaat natuurlijk.
Wat een verhaal grietje, mij lijkt het eng 2 gaatjes in je hart, maar volgens mij valt het mee of niet?? tenminste dat maak ik op uit jou verhaal! Het is dus wel zo dat dat van zelf weer dicht groeit? of moet ze daar een keer aan geopereerd worden?
Ik ga helaas niet binnen mijn eigen woonplaats verhuizen, ik ga naar Doesburg, nu woon ik in Duiven.
Ik moet hier in duiven mijn huis uit, omdat het verkocht is ( ik huur het particulier ) nu heb ik na heel veel gedoe van de woningbouw een andere woning toegewezen gekregen, maar helaas wel in Doesburg.
Ik ken daar niemand ( ken het hele plaatsje helemaal niet eens ) en ik zie er best tegen op dat ik naar daar moet, maar ja het moet!
Ben nu dus druk aan het inpakken, maar zo in je eentje met 2 kids, is dat best veel vind ik, ben blij als het achter de rug is!
Hey margrethk,
Kan me goed voorstellen dat je zo benieuwd bent naar je kleintje en op wie het zal lijken enzo... maar het begint al op te schieten... nog even volhouden.
Nou meiden, ga nu eens kijken of er al weer wat geschreven is bij de nieuwe topic..
Heel veel liefs sanne