[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/07/2008 @ 15:26 | Hallo alllemaal, ben hier pas nieuw, en de reden dat ik hier ben terrechtgekomen is omdat ze er dus zijn achter gekomen dat ik een vrij grote bloedklonter in mn baarmoeder heb zitten.. maar niet in de vruchtzak, hij zit er dus buiten.. ik ben nu 12 weken zwanger en heb geen last meer gehad van bloedingen gelukkig, maar moet wel veel rusten e platliggen van de gynea.. ik ga bij dr schreurs en dr vd cruys in het virgajesse in hasselt.. het kindje groeit goed en zo.. maar maak me toch wel ernstig zorgen.. wie heeft hier ervaring mee?? oja, ik heb al een gezonde dochter van 3 jaar en daarna heeft het binna 2 jaar geduurd vooraleer ik opnieuw zwanger werd.. en nu dit dus.. ![]() |
| 22/07/2008 @ 14:34 | zo ben alvast erg opgelucht over het feit dat er toch meer mamas zijn die hier mee te maken krijgen!! je vind er zooooo weinig over, echt vreselijk!! nja ik ben nu 12 weken, en het vruchtje doet het tot nu toe ook erg goed! hoe is jullie zwangerschap eigelijk verder verlopen? is de bloedklonter vanzelf opgelost of hoe? of zijn jullie kindjes ook te vroeg geboren wat dat is waar ik erg bang voor ben... en liggen jullie echt de hele da |
| 22/07/2008 @ 14:37 | (srr verder op vorig bericht) hebben jullie de hele dag platgelegen of?? want dat doe ik wel niet, probeer wel veel te rusten en zo en zeker niks tillen of zo, maar heb hier nog een kleintje rondlopen dat natuurlijk ook aandacht nodig heeft!! nou ben benieuwd hoor, want maak me ondanks allles toch ongerust, ben trouwes ondertussen op zoekn naar zo'n angelsounds toestelletje om de hartslag van de baby te kunnen horen!! Liefs!! ![]() ![]() |
| 23/07/2008 @ 13:43 | Is er nog iemand?? ![]() |
| 23/07/2008 @ 14:20 Dotje | Hej Esj, Ik heb ook een bloedklonter gehad. Helaas is het bij mij niet goed gekomen. 'k wil je geen schrik aanjagen, zeker niet hoor ! Nu bij mij was er al heeeeeel veeeeel bloedverlies op 6weken en 4 dagen. Ben dan direct naar de spoedafdeling gegaan, en daar zag men wél een kloppend hartje, én een perfecte grootte, maar ook wel vele grote bloedklonters. Ik moest plat liggen, rusten, ... Enkel uit bed om me te wassen en om naar 't toilet te gaan. 4 dagen later verloor ik ineens een joekel van een bloedklonter, ik dacht dat dat het vruchtje was. Dus : weer direct naar de spoedafdeling en weer een echo. En jaja, nog steeds een hartje ! Weer naar huis en nog rusten en rusten... 5 dagen later kreeg ik een echo (ter controle), en het was weer mooi gegroeid en het hartje klopte weer heel goed. Het bloeden was toen iets geminderd. Maar nog steeds moest ik goed rusten. Helaas is het 3 dagen later verkeerd afgelopen. Ik kreeg enorm harde buikkrampen, en het bloed stroomde uit m'n lichaam. Ik kon nog amper op m'n benen staan. Dus weer naar de spoedafdeling en daar zag men dat het hartje gestopt was met kloppen. We hebben van de gyn. achteraf wel vernomen dat we brutte pech hadden, omdat het in vele gevallen wél goed afloopt, zeker wanneer je een kloppend hartje hebt ! Ik zou dus zeggen : probeer echt zoveeeeeeeel mogelijk te rusten. Maar echt plat liggen op de zetel of in bed ! Klinkt niet echt boeiend, maar het helpt wel !! Nu ben ik weer zwanger, morgen heb ik m'n 1ste echo, en ik ben zooooo bang dat m'n weer klonters gaat zien op de echo. Tothiertoe gaat alles prima, maja.... eens een MK gehad, blijf je wel realistisch en bang. Veel succes nog ! Groetjes, |
| 23/07/2008 @ 14:45 | Hey.. ja ik probeer wel erg rustig aan te doen hoor, maar echt platliggen gaat niet omwille van het feit dat ook wij terug bij mn schoonfamilie zijn gaan inwonen omdat we aant het verbouwen waren maar die lijken het allemaal niet zo erg serieus te nemen ![]() echt vreselijk!!! we hebben hier zo lang o gewacht en wil dit kindje echt niet kwijt!!! ik wil rusten, maar kan het gwn niet, word er soms echt weemoedig van pff... ik zal toch maar probere zoveel mogelijk te rusten.. ergens hoop ik zelfs dat ze me gwn voor de zekerheid opnemen in het ziekenhuis.. dan kan ik niet anders snap je.. pff.. ik ben nog maar 12 weken en heb nog zolang te gaan ![]() hoop echt dat het gwn helemaal goedkomt!! ![]() ![]() |
[Reageer]

bloedklonter help!

)
voor in de plaats.