[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/07/2008 @ 15:53 lavinia | hallo ik ben lavinia ik heb een vraagje ik heb volgens de temp een eisprong gehad we hebben wel geklust. maar een dag of twee later heb ik veel wit verlies de ene keer plakkerig en dan korrelich is dat normaal of kan dat betekenen dat ik mischien zwanger ben wie weet of het normaal is of niet ik heb het volgens mij nooit gehad of het is me dan niet opgevallen |
| 21/07/2008 @ 16:23 ENGELMAMA ![]() | hallo, ik zou me niet te veel zorgen maken,gewoon proberen niet teveel stressen. (ik spreek uit ervaring, ik zit nu aan ronde 9 en in het begin stelde ik me bij alles en nog wat vragen) vanaf 1week na menstruatie begin ik vrij veel verlies te krijgen. de ene dag wat minder dan de andere en dat duurt bij mij tot mijn volgende menstruatie. als het echt WIT is zou het misschien kunnen dat je zwanger bent, maar volgens mij is dat best wel vroeg om dit nu al te hebben. normaal lrijg je pas echt overduidelijke symptomen een 5-7dagen na eipsrong (innesteling) ook kan je op de site http://www.gezondheid.be heel wat antwoorden krijgen op je vragen. je klikt op gezond leven en dan kan je kiezen vruchbaarheid of anticonceptie dan kan je verder keuzes maken. veel succes ![]() |
| 22/07/2008 @ 09:47 an ![]() | Hallo, en wat zijn die overduidelijke symptomen dan? ![]() |
| 22/07/2008 @ 10:06 an ![]() | Dank je... Dat ga ik doen. Meer kan ik toch niet doen... ![]() |
| 22/07/2008 @ 11:43 Deniesje ![]() | Ik ben nu 6 dagen overtijd, en had gisteravond veel wittig slijm. Vanmorgen een soort spierpijn achtig gevoel in m'n onderbuik. Heb 2 testen gedaan, maar zijn negatief... ![]() |
[Reageer]

net na eisprong veel wit verlies