Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 13:17 | Mijn zoontje Quinten heeft in jette op nneonathologie gelegen, daar kon je als gewone bzoeker niet binnen, en niemand kon je kindje zien liggen. alle kindjes lagen volledig apparten dat was wel goed. In aalst lag hij ook ten toon van iedereen, dat is echt niet leuk, zeker niet als je kindje met een sonde ligt en een katheder De reacties zijn soms ongelooflijk. |
| 11/08/2008 @ 14:03 | @Ikke: ik vind het een groot verschil of dat je andere kinderen of familie aan het raam kijken of dat het vreemden zijn "die eens naar die mini-mensjes komen kijken". In Augustinus is het inderdaad zo: mama OF papa samen met 1 ander familielid. En er wordt verwacht dat je récht naar je eigen baby gaat en niet blijft stilstaan bij andere bedjes of couveuses. Zo ging ik eens met m'n tante naar mijn dochtertje toen die nog in de couveuse lag. En ze bleef kijken bij een ander kindje. Ik heb haar toen ook gezegd dat dat ni de bedoeling was. En ze begreep dat niet. Vond dat een héél domme opmerking. Tuurlijk wist ik dat dat een tweeling was. Ik zat bijna heel de dag op neonatologie, ik had de ouders al eens gezien, gesproken,... da's toch ni hetzelfde dan bezoek dat passeert.Ik vond zo'n opmerkingen écht dom! 't Was dan ook de enige keer dat ze op neonatologie geweest is. ![]() K'tje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

leuk! ..... kijken naar prematuurtjes

Ze zou een kamer apart moeten krijgen op een plaats waar ze niet geconfronteerd wordt met zwangere vrouwen en babietjes!!!
...
Vond dat een héél domme opmerking. Tuurlijk wist ik dat dat een tweeling was. Ik zat bijna heel de dag op neonatologie, ik had de ouders al eens gezien, gesproken,... da's toch ni hetzelfde dan bezoek dat passeert.