[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/07/2008 @ 09:11 Barbara | Hallo dames, Wat mag je niet eten als je borstvoeding geeft (om krampjes te vermijden) en wat is juist heel goed? Groetjes, Barbara |
| 22/07/2008 @ 10:22 nien ![]() | 't is bij iedereen verschillend hoor! maar ik mag alles eten behalve uien en echt héél pikante dingen... |
| 22/07/2008 @ 10:24 Marleen | Ik eet gewoon alles |
| 22/07/2008 @ 10:25 Anneke ![]() | ik mag niets eten dat krampen veroorzaakt dus uien, boontjes, kolen. Ook moet ik opletten met melkproducten als kaas, melk, eieren & chocolade |
| 22/07/2008 @ 10:27 Barbara | @Anneke: Melkproducten?? Vreemd is dat, want in het ziekenhuis gaven ze me er juist veel (vanille, yoghurt,...). Zijn ze dan toch niet goed dan? Groetjes, Barbara |
| 22/07/2008 @ 10:36 Marijke ![]() | Ik heb altijd alles gegeten. |
| 22/07/2008 @ 11:33 Uma | Ik eet ook gewoon alles, heb nooit het gevoel gehad dat ze ergens last van had... Maar ja, da's zo moeilijk om te weten hè. Waarom huilt ze soms? Kan vanalles zijn. Ik eet gevarieerd en meestal gezond. Wat ik me wel afvraag is of ze last heeft als ik een avondje uit ben geweest en alcohol heb gedronken. Voel me dan altijd schuldig achteraf en denk eigenlijk dat ze daar toch wel last van heeft. Zeker ben ik niet. groetjes |
| 22/07/2008 @ 11:36 Neeltje | alcohol zou ik nu toch wel laten hoor! |
| 22/07/2008 @ 12:56 Kaatje ![]() | ik eet alles. Ik had 1 keer dat ze de dag na afhaalchinees krampen had, maar een tijd later dan weer niet, dus echt toeval. ik kijk dus nergens naar. |
| 22/07/2008 @ 15:48 Anneke ![]() | @evy, ik neem de zero lactose nu als melk, hij smaakt vrij goed en t is beter dan niets! |
| 22/07/2008 @ 16:00 ingkie | ik mag geen ajuin eten wat dan rkijgt mijn zoontje echt stinkende poertjes ![]() en hij vind het dan zo prettig om ze te laten vliegen wanneer ik hem de borst geef en die stinken echt nie te doen |
| 22/07/2008 @ 16:30 Mona ![]() | Ik at zelf ook alles (heb in totaal ruim 3 jaar bv gegeven). De oudste reageerde in de eerste periode op chocola dus dat heb ik destijds laten staan. En toen ik kolfde dronk ik minder koffie dan normaliter, ik had het idee dat mijn productie van veel koffie drinken daalde. Op de site van het NL voedingscentrum staat nuttige en volgens mij betrouwbare info over de invloed van de voeding van de moeder op de moedermelk: http://www.voedingscent...eding+van+de+moeder.htm |
| 23/07/2008 @ 11:53 Anneke ![]() | @evy, in de carrefour kan je die vinden, sttat meestal bij de sojamelk |
| 25/07/2008 @ 12:09 Barbara | Krampen Bedankt voor jullie reacties! Ze stellen me wat geruster, want je hoort vanalles hé! Groetjes, Barbara |
[Reageer]

Wat mag je niet eten als je borstvoeding geeft?