< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » miskraam op 5 weken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
miskraam op 5 weken
22/07/2008 @ 13:26
gr

dag dames
wie had er ook een miskraam op 5 weken?
hoe ging dat bij jullie? hoe lang duurde de bloeding? zijn jullie op controle bij gynae geweest? geraakten jullie erna snel zwanger? ed ...
x
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 13:36
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Allereerst: het spijt me dat er hier weer iemand een miskraam moet meemaken...

Ik had er in januari een op vijf weken. Bij mij leek het op een hevige menstruatie met wat stolsels. De bloeding duurde ongeveer een week. Mijn cyclus was daarna ruim een week langer dan anders.

Ik ben wel op controle geweest bij de gyn om zeker te zijn dat alles weg was. Daarna moesten we wachten met zwanger worden (ik had rond de conceptie cmv opgelopen, dat was waarschijnlijk ook de oorzaak van de miskraam). In april heb ik terug groen licht gekregen. Het was direct weer raak, maar dat is helaas ook een miskraam geworden.

Nu moesten we één cyclus wachten, dus vanaf nu mogen we er weer voor gaan. Hopelijk hebben we de volgende keer wat meer geluk.

Ik wens je veel sterkte toe en ik hoop dat je gauw terug mag zijn!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 14:49
gr

bedankt voor je reactie
succes voor de volgende keer en moed houden!
x
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 14:57
katja

Hoi,

ik had 2 miskramen, rond de 5,6 à 7 weken... de eerste keer komt het hardste aan, vooral bij mij, omdat we al 3 jaar aan het proberen waren. (we weten niet precies wanneer het stopte met groeien)
via kunstmatige inseminatie waren we uiteindelijk zwanger na een 3e poging. op de eerstvolgende echo was al te zien dat het niet goed ging. er was wel een wolk, maar er zat geen lichtje in, wat wilde zeggen dat het gestopt was met groeien. zeker naar de gynae gaan, om te controleren of alles weg was, en er geen kistjes waren.

een aantal maanden verder waren we nogmaals zwanger maar ook dat ging weer fout zo rond dezelfde periode. deze keer via IVF.

nu zijn we heel gelukkig want we moeten nog 10 weken aftellen naar de geboorte van onze zoon ! via IVF is het toch gelukt, en na alle bange momenten en maanden, kijken we nu uit naar ons kleintje.

een miskraam, het is niet te onderschatten, maar het neemt je kansen op succes zeker niet weg. blijven proberen, en de moed niet opgeven. wij hebben er 3 jaar over gedaan !

veel succes,
Katja
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:49
kimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sterkte

[Laatst gewijzigd door kimmie - 22/07/2008 @ 22:50] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]