< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Box laten staan

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Box laten staan
22/07/2008 @ 20:07
chantal

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoiii

Ik heb een vraagje, tot wanneer hebben jullie de box in de huiskamer laten staan??
Ik zou hem het liefste weg doen maar ik twijfel zo, ze is nu 14 mnd. en ze zit er echt niet meer iedere dag in.

Graag jullie mening.

Liefs

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:24
karen

Mijn zoontje is nu 17 maanden en ik heb hem ook nog staan. Iedere avand al ik zijn boeltje (speelgoed ed) opruim zet ik hem hierin tot ik zijn fliesje klaar heb en ik vind het ook heel gemakkelijk als ik iets moet doen wat gevaarlijk is voor hem bv iets in de kelder halen.
Nu komt binnen een kleien 5 maanden nrtje 2 eraan dus laat ik hem maar staan
Groetjes
Karen

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:24
miesje

hier is de box als weg vanaf dat hij 10 mdn was ofzo,
ik vond het een opstakel,en vanaf da hij 6 mnd was ofzo zat hij er nooit in!
niet omdat hij het niet wilde,mara ik vond t gewoon veel leuker als hij lekker op de grond kon spelen!!

en persoonlijkw a sik helemala geen fan van box,ik heb m er zelden ingezet,me vriend deed m er wel een is als ik er nie was!

ik vind het echt zo hokje,voorals als ze er in gana stana,net of ze nergens heen mogen,dat er alllemaal tralies om hun heen zitten!!

dus hier vanaf 10 mdn weg dat ding!!
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:28
Anneke

hier was hij weg aan 14 mnd, wel heb ik toen een afgesloten speelhoek gemaakt in de keuken ( van 5m op 4m) , een groot park zeg maar!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:28
chantal

Ja oke karin bij jou snap ik , ik zat namelijk in het zelfde schuitje toen ik zwanger was van de 2e ik heb toen ook de box laten staan.
Ik denk dan toch dat ik hem opruim ze zit er zo weinig in, goed excuse om m'n huis meteen te poetsen hihi.

liefs

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:32

Online Status Stuur bericht
Hier staat onze box er nog, maar heb ook al met de vraag gezeten hoelang ik hem nog zal laten staan. Tot voor kort was het de hele buurt bij elkaar schreeuwen toen ik hem efkes in zijn box zette. Heb nooit toegegeven en elke dag moet hij er smorgens nog ongeveer een half uurtje in spelen.
De rest van de dag mag hij vrij rondkruipen in onze salon, waar hij niets verkeerd kan doen en dat afgescheiden is van de eetkamer door zo'n park dat je ook als afscheiding kunt gebruiken. Als wij een hele tijd in de keuken zijn, dan mag hij vrij in huis rondkruipen, aangezien hij toch altijd bij ons in de buurt blijft.
Ik denk wel dat onze box hier nog enkele maandjes zal blijven staan.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:33
coyote

hey,hier staat het park ook nog steeds. veel zit hij er idd niet in maar als ik bv naar het toilet moet of naar de kelder ofzo gaat hij er nog even in. en ook als hij stout is moet hij er even in.ik zou niet weten hoe ik hem anders kan straffen,de hoek snapt hij nog ni,in de gang is het gevaarlijk me de trap.. wij zijn bezig voor een 2de en ik denk dat het dus gewoon gaat blijven staan.
groetjes

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 08:28

ik ben pro de box laten staan tot ze echt een verbod begrijpen. Dante is 16 maand en hier op de studio ( als tussenoplossing tot bouw af is eind aug ) hebben we geen plaats voor de box. Dus vanaf zen 11 maand is die weg en het is dus nu krijsen als hij er bij oma even in moet.

Hij begrijpt ook nog geen "neen" en dan raadt K&G aan om hem van het gevaar weg te nemen en hem af en toe zonder woorden in de box te zetten. nu hij stapt is het een ramp omdat hij aan veel aankan en soms zou zo een box wel handig zijn. Je moet de box gebruiken als middel om je kind even in te laten bekomen of om hem af e leiden als hij iets doet dat hij is niet mag. Ik mis dat hier dus.

Ik zou de box laten staan tot een 20-24 maanden ? Op 16 maand is het nog té vroeg vind ik.

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 08:32
Lies

Online Status Stuur bericht
Bij de eerste hebben we de box ook heel weinig gebruikt. We hadden de gewoonte van hem in de eetstoel te zetten als we eventjes naar de WC moesten ofzo.
Nu echter, ligt nummertje twee er veel meer in. R zou gewoon over A lopen in zijn enthousiasme, en ik denk dus dat de box ook een stuk langer zal blijven staan. Gewoon om A ook zijn afgeschermde ruimte te geven waar hij rustig kan spelen zonder broer die zich moeit ...

groetjes
Lies

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]