[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/07/2008 @ 22:36 ![]() | Neenee, kan zeker geen kwaad. Waarom wil je het gebruiken ? |
23/07/2008 @ 13:08 ![]() | Verkeerd kan niet hé, maar de andere is beter. Je kan ook Roomse Kamille proberen... die helpt ook bij slaaproblemen. (je mag wel meer dan één drupje gebruiken) |
| 23/07/2008 @ 13:28 Inge ![]() | Kan je die olieën ergens online bestellen? Roomse Kamille ken ik niet. En doe je dan gewoon druppeltjes in kokend water? Of hoe doe ik het het beste? |
26/07/2008 @ 19:49 ![]() | Hey, Tegen onrustig slapen raad ik ook absoluut de sinaasolie aan.Heeft er trouwens voor gezorgd dat ons ventje doorslaapt... |
| 31/07/2008 @ 11:41 Aethra | Mijn baas heeft een (tweede) firma die zuivere etherische oliën produceert en verkoopt... Hij weet er dus alles van ! Hij raadde me aan om zeer VOORZICHTIG om te springen met zuivere etherische oliën, en zeker NIET TE VERSTUIVEN in een babykamer !! Dergelijke oliën zijn namelijk een enorm concentraat van wat in de natuur in veel lagere, onschadelijke dosissen aanwezig is en kan voor volwassenen en voor babies vaak te sterk zijn als je daar veel van gebruikt. Ikzelf gebruik nu wel citronella tegen de muggen. Ik doe exact 1(!!) druppeltje op een tetradoek die ik dan op de vensterbank leg waar het raam opengekanteld staat. De geur blijft zelfs na 3d nog steeds in de kamer hangen. Voorzichtigheid is dus zeker aan te raden ! ![]() |
[Reageer]

Etherische olieën