< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Help! Net bevallen en opnieuw zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Help! Net bevallen en opnieuw zwanger
27/07/2008 @ 06:23
Liesje

Petra, op mijn laatste benen lopen is wel wat veel gezegd. het is eerder waggelen.
En van die commentaar moet je je idd niks aantrekken. Ik voel me ook soms schuldig dat mijn kindjes 5 dagen naar de crèche (zullen) gaan, maar ik zie het niet zitten om thuis te blijven (we hebben het geld bovendien nodig want we gaan bouwen) en ik ben lang niet zo creatief met kindjes als de verzorgsters van de opvang. Onze oudste amuseert zich rot op de opvang en is er echt gelukkig.
s avonds en in het weekend zijn we er voor hem (ik probeer hem niet te laat op te halen savonds), dus mama- en papatijd krijgt hij genoeg.
Sima, ik zou toch maar een test doen. Dan ben je meteen van alle twijfels/gepieker af, niet?
In het begin van mijn tweede zwangerschap had ik ook totaal geen symptomen, maar ik 'voelde' me wel zwanger. En ik had dus gelijk ;).

Liesje
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 15:46
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Dames

Ik heb die test niet gedaan, maar heb sinds gisteren weer bloed verlies - net als ongesteldheid, en ook beetje krampachtige pijn in onderbuik, wat duit op echte..., alleen probleem is dat ik nu midden in mij ciclus ben.

Dat sommige een korte ciclus hebben is wel normaal, maar om 14 dagen.

.... en dat is al paar maanden zo.

ik snap er helemaal niets van .

Maar het is zeker ook een nieuws - met die .... is onmogelijk - dat ik zwanger zou kunnen zijn, toch ?

Groetjes aan iedereen en allerbeste met jullie zwangerschapen.

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 16:56

hey mama's,

inderdaad van al die commentaren niks aantrekken !!! ik heb ook al veel die zeggen amaai nu al, en ga je dat aan kunnen en dat is niet eerlijk tegenover robbe dat je nu al 2 de kind neemt enzovoort. bla bla bla denk ik dan !!!

@ erika,
je bent heus niet alleen later dan 22u lig ik ook niet in men bed en ben ik echt stikkapot, ben dan wel smorgens om half 7 klaarwakker.
maar das handig kan op men gemak huishouden al doen tegen dat robbe rond 8 u half 9 wakker is

ja amaai ik heb ook veel bewondering voor de mama met haar drie kindjes en zwanger van 4 de plus fulltime werken ( ik ben je naam alweer vergeten, zwanger zijn he )
ik heb vele bewondering voor je, 3 kleine rakkers, dikke buik die in de weg zit, een huishouden om voor te zorgen was en strijk van 4 mensen pffff ik heb bewondering voor je het zouden je er vele niet achter doen ( ik toch niet)

en aan de andere zwangertjes alles goed?
erg he maar ik geniet niet van deze zwangerschap van mij mocht het al gedaan zijn, ik draag erg naar voor buik zit al in de weg, voel me zo een dikke koe en heb zo idee dat ik vroeg ga bevallen ( van robbe ook 33 weken begonnen, kunnen volhouden met remmers tot 37 weken op de kop) enn u heb ik zo idee ik ga al blij zijn als ik de 32 weken haal , ze ligt zo laag, drukt op schaambeen, ze is zo hevig. niet te doen !!!!
wie heeft dit ook?

groetjes petra

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 16:02
Liesbet

petra, toch nog even volhouden hé. Alhoewel ik moet toegeven dat ik het nu ook wel gehad heb hoor. ik kan haast niet wachten tot oktober. Nu ja nog 6 daagjes werken en dan heb ik 3 weekjes verlof. Hopelijk vinden we dan ergens de tijd om wat uit te rusten en iedereen schoolklaar te krijgen

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:45
Petra

Hallo,

Liesje, hoe is het daar met je, nog steeds rond en gezond, of je babytje reeds in je armen. En gelijk heb je, ik ben ook geen thuisblijfmama. Ik zie mijn kinderen doodgraag, maar was toch ook blij om terug te kunnen gaan werken en onder de mensen te zijn. Ons Jolien vind het ook super in de kribbe, ik moet die daar maar afzetten en die is weg gaan spelen (ook nooit last van verlatingsangst gehad).

Sima, dan toch niet zwanger.

Nog een Petra, dat gaat verwarrend worden. Ik ken dat gevoel ook wel, op het einde mochten ze Siska er echt uit komen halen, ik had er echt genoeg van. Ze was dan nog een stuk zwaarder, al goed ingedaald (wat het bukken en heffen er niet makkelijker op maakte) en zo bewegelijk (heel anders dan Jolien want die lag op 32 weken in onvolkomen stuit, dus kon nog heel weinig bewegen) en dan ook nog een peuter in huis die steeds gepakt wou worden.

Momenteel is het hier rustig, de kindjes zitten een weekje bij de schoonouders aan zee (maar ik mis ze verschrikkelijk).

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]