[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 16:54 | Wat ik aan de mei-mama's wou vragen, hebben jullie je menstruaties al terug gekregen? Ikzelf ben op 22 mei bevallen en nog steeds niets. Heb 2 weken BV gegeven. |
| 23/07/2008 @ 19:39 Cynthiaken ![]() | Ik al 2 keer!! ben op zaterdag bevallen en de maandag acht dagen nadien begonnen met mijn pil en nu zit ik terug goed op schema! groetjes |
| 24/07/2008 @ 13:46 Lena | Ik ook nog niet.. Ben 28 mei bevallen |
| 24/07/2008 @ 14:16 monja ![]() | hallo ben 4 mei bevallen en heb ook nog geen regels gezien (menstruaties) nu ik geef wel bv. |
| 24/07/2008 @ 14:43 esther | Twee keer al sinds 1 mei. Ik geef sinds de geboorte flesvoeding. |
| 26/07/2008 @ 18:48 Aiko ![]() | Ik ben op 4 mei bevallen, geef nog steeds borstoveding en mijn bloedingen zijn nog niet gestopt?? DIt is nu al 12 weken, heeft dit iemand aan de hand? Groetjes, Aiko |
| 27/07/2008 @ 21:35 | ben op 23 mei bevallen en heb al mijn 1 ongi gehad maar slik nu de pil voor de 2 maand want heb hem door geslikt dus volgende maand pas weer ongi haha wel lekekr ff |
| 19/08/2008 @ 10:54 gimpet ![]() | Pffff, hier vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden. En hoe! Echt een bloedbad! En morgen heb ik mijn eerste werkdag. Pffff, wat een gedoe weer. |
| 19/08/2008 @ 11:45 monja ![]() | hallo hier nog steeds niets gezien en begin 2 sept terug te werken hoop dat het niet zo erg gaat zijn als ze komen, ben nu nog wel aan het afbouwen van de bv |
| 19/08/2008 @ 13:55 esther | Je weet het mooi te verwoorden, Gimpet ! Bij mij waren alleen de eerste twee dagen heftig, maar dat heb ik altijd en daarna is het zo goed als over. Dus hier was het de eerste keer na de bevalling niet anders dan voor de zwangerschap. Wie weet valt het mee morgen of niet... |
| 21/08/2008 @ 13:04 gimpet ![]() | Het is gelukkig meegevallen. Het wordt nu alweer een stuk minder. Gelukkig maar. |
[Reageer]

menstruaties?

! Bij mij waren alleen de eerste twee dagen heftig, maar dat heb ik altijd en daarna is het zo goed als over. Dus hier was het de eerste keer na de bevalling niet anders dan voor de zwangerschap. Wie weet valt het mee morgen of niet...