[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 09:05 ingkie | hallokes mijn zoontje is nu bijna 6 maand en gaan vanaf septmeber naa de onthaalmoeder. nu als hij weent kan ik hem alleen troosten of de papa hij wil geen tutje en heb zo iets van hoe gaat hij dat doen als ik er niet meer ben en ben gaan werken nu wil ik hem een knuffeltje aanleren heb al eens geprobeerd als hij weent hem de knuffel te geven maar die beland dan aan de andere kant van de box ik wil als hij bij de onthaalmama is dat hij iets heeft dat hem kan troosten iemand ideetjes? groetjes |
| 24/07/2008 @ 09:25 reb | hier is dat nooit gelukt hoor! mijn dochtertje hecht zich niet aan een knuffel!! |
| 24/07/2008 @ 09:48 Anneke ![]() | net als bij els, altijd bij hen gelegd. Marie legt haar knuffeltje nu voor haar oogjes om in te slapen |
| 24/07/2008 @ 12:47 Laetitia | Hier hebben mijn 2 zonen (2,5j en 6m) ook geen kuffel. Nu begint de oudste af en toe een mee naar boven te nemen, maar hij is er zeker ni afhankelijk van. Eens hij de onthaalmoeder zal kennen, zal zij hem toch ook wel kunnen troosten. Onze jongste was de eerste maanden nogal een moeilijke drinker, zelf bij zijn papa lukte het veel moeilijker. Ik was dan ook bang voor als hij naar de creche zou gaan, maar uiteindelijk is dat wel goed verlopen. Kinderen passen hun gemakkelijk aan en hebben meestal minder last van zo een situatie dan de mama's zelf ![]() Groetjes ![]() |
[Reageer]

hoe leer ik hem een knuffeltje aan

. Ik denk dat het door de geur kwam, dat ie naar mij rook en nu zijn hij en Die(zo heet de beer, heeft ie zelf verzonnen) onafscheidelijk. Ik heb nu nrtje 2 onderweg is het plan opgevat van een beertje tot de bevalling bij mij in bed te leggen
zodat ook dit weer de trootende mamageur heeft
Is misschien een ideetje (knuffel een tijdje bij jou leggen) wat dat maakt het extraspeciaal, iets wat van mama is
... Na een paar maanden pakte hij het zelf vast en trok het naar zich toe.