Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 11:20 Safia | hey Maaike ik bedoelde het zo niet hoor :-) Ik moest normaal ook vroeger bevallen, rond 37 weken ( ik had al verweking rond 33 weken en moest plat liggen) maar ik loop nog steeds rond. Ik stoorde me er wel aan maar hoe later het nu wordt, hoe minder ik het me eigenlijk nog aantrek. Voor mij hoeft het zo snel niet meer te gaan. De zondag is voor mij geen excuus om vroeger te bevallen, er zijn 5 gynea's van wacht :-( |
| 08/08/2008 @ 15:25 Maaike ![]() | Hou hem nog maar even binnen! ![]() M* |
11/08/2008 @ 19:38![]() | hey maaike, wou gewoon effe laten weten dat ik controle gehad heb vandaag, zitten aan gewicht van 3kilo261 en moet morgen binnengaan tussen 6 en 7u smorgens om in gang te steken ;) |
11/08/2008 @ 21:24 ![]() | Alle bollie veel succes morgen, wat een leuk vooruitzicht morgen hebben jullie jullie kleintje in je armen. Dat is vast een raar gevoel om dit zo te weten. succes!!!!!!!!!!!!!!! |
17/08/2008 @ 10:50 ![]() | Bollie, dikke proficiat met jullie kleine meid, ik ben blij dat alles goed verlopen is voor jullie. Geniet nu van jullie samen zijn! ![]() |
| 17/08/2008 @ 11:21 Maaike ![]() | Bollie een hele dikke proficaiat met jullie kleine meid! Emma is een hele mooie naam vind ik! M* |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

verkorte baarmoederhals maar geen opening