< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » verkorte baarmoederhals maar geen opening

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
verkorte baarmoederhals maar geen opening
08/08/2008 @ 11:14
Maaike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weet het, kan overtijd gaan ook. Moet eerlijk bekennen dat sinds de gyn gezegd heeft dat de kans groot is dat ik vroeger beval ik daar toch wel op reken. Stom hé, hij had dat beter niet gezegd. Volgende week nog werken en dan verlof! ;-)

M*

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 11:17

Online Status Bekijk profiel
hey,

hier juist hetzelfde hoor, ging zeker 2 weken vroeger bevallen, en kijk, nog 8 dagen te gaan en loop hier nog .
is niet zo leuk hoor, je zit daar echt op te wachten, constant harde buiken en zo, en dan denk je telkens van is het nu begonnen ?
maandag nu laatste controle en ben voorzien voor de zondag de 17de, dus eindelijk hoop ik stiekem dat ik maandag of dinsdag mag blijven!
kheb er nu echt genoeg van hoor !

veel succes nog en hou me op de hoogte he ;)
btw, 08/08/08 zou toch mooie beval datum zijn he ;)

x x x

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 11:20
Safia

Online Status
hey Maaike ik bedoelde het zo niet hoor :-)

Ik moest normaal ook vroeger bevallen, rond 37 weken ( ik had al verweking rond 33 weken en moest plat liggen) maar ik loop nog steeds rond.

Ik stoorde me er wel aan maar hoe later het nu wordt, hoe minder ik het me eigenlijk nog aantrek. Voor mij hoeft het zo snel niet meer te gaan.

De zondag is voor mij geen excuus om vroeger te bevallen, er zijn 5 gynea's van wacht :-(

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 11:59
Maaike

Had het ook niet zo opgenomen hoor, ben blijkbaar nog één van de enige die absoluut geen last heeft. Maar idd door de gyn nu toch wel erop reken vroeger te bevallen. Bij mij is een zondag ook geen excuus. Vandaag is een hele mooie datum om te bevallen maar het zal toch neit voor mij zijn want ik voel nog steeds niets.

M*

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 14:01

hahaha maaike ik had dat ook al gezegd tegen mijn ventje dat het vandaag een mooie datum is om te bevallen 08/08/08...maar ja het zal hier ook nog niet voor vandaag zijn en eigenlijk mag het niet ook, de baby moet nog even in mijn buik blijven tot die sterk genoeg is.

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 15:25
Maaike

Hou hem nog maar even binnen!

M*

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 19:38

hey maaike,

wou gewoon effe laten weten dat ik controle gehad heb vandaag, zitten aan gewicht van 3kilo261 en moet morgen binnengaan tussen 6 en 7u smorgens om in gang te steken ;)

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:24

Alle bollie veel succes morgen, wat een leuk vooruitzicht morgen hebben jullie jullie kleintje in je armen. Dat is vast een raar gevoel om dit zo te weten.
succes!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 23:34

hey, bedankt voor je steuntje, zit er inderdaad wel wat mee in hoor, is het eerste en weet niet goed wat me te wachten staat he, maar zal blij zijn dat ik ons meisje eindelijk in mijn armen heb, gyne zei dat er geen reden meer is om op te houden, ze mag komen, dus morgen the big day ;) zal in ieder geval nie veel slapen vanacht !

veel succes aan iedereen met de laatste loodjes !

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 08:40

Hoi bollie,
Dit berichtje zal je vandaag niet meer op tijd kunnen lezen, maar toch wil ik je nogmaals veel succes wensen vandaag, tis nu 8u39 dus de bevalling is misschien in gang en binnen een paar uur hebben jullie dat prachtig wondertje in jullie handen en dan zal alle pijn wel snel vergeten zijn. Laat je ons iets weten als je terug thuis bent, alvast een dikke proficiat!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 11:47
Maaike

Oh Bollie, ik zie het nu pas. Misschien heb je je kindje nu al in je armen, zo spannend! Kan het goed geloven dat je niet goed geslapen hebt vannacht ben nerveus in je plaats.

gisteren controle gyn de baby is volledig ingedaald en dat is al werk bespaard voor de bevalling. Nog geen opening maar mijn baarmoederhals is wel al goed verweekt. Het wordt nu geschat op een goede 3kg en zal tegen de bevalling ongeveer 3.5kg wegen. Heb het papier voor mijn bevallingsverlof al mee. ;-) Mijn urine was in orde, mijn bloeddruk is ook goed 12/8.

M*

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 02:12

hallo,

we zijn terug thuis, maar dan nu met zijn 3tjes. ;)
ons emmatje is een schatje, de bevalling is goed verlopen!

binnen gegaan om 7u , tegen 4u30 had ek nog maar 5 cm opening, en dan plots in dat half uurtje van 5cm naar 9cm, om 17u naar verloskamer gebracht, en tegen 17u24 was ze er , emma, 48,5 cm en 3kg, tis echt een schatje en inderdaad, de pijn zijde direkt vergeten !
is echt een geniet moment met zijn 3tjes !
was vre benauwd en nerveus voor bevalling, maar dit is echt niet nodig! ze helpen en steunen je in alles ! dus wie bang is, zeker niet nodig!

echt een zalig moment!
vele groetjes wij 3tjes

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 10:50

Bollie, dikke proficiat met jullie kleine meid, ik ben blij dat alles goed verlopen is voor jullie. Geniet nu van jullie samen zijn!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 11:21
Maaike

Bollie een hele dikke proficaiat met jullie kleine meid! Emma is een hele mooie naam vind ik!

M*

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 16:19
Maaike

Gisteren naar de gyn geweest, alles was goed. Ik ben al twee weken niet meer bijgekomen maar de baby groet nog steeds goed. Indaling is heel goed bmh is verstreken maar nog geen opening. Volgens gyn is het niet zeker of ik nu vroeger ga bevallen (zoals hij eerst zei) of niet. Als het begint kan het snel gaan zegt hij. Heb een afspraak voor maandag maar hij zei dat het kon dat ik die niet meer nodig ging hebben.

Op mijn profiel staat een nieuwe buikfoto en foto's van het kamertje.

M*

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 01:03

veel succes , en het is echt genieten !
ze is nu van vandaag een weekje oud en ge kunt da echt al niet meer missen, das nie normaal !
nog een klein beetje en het is aan jullie !

groetjes bollie en de kleine emma ;)

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:42

allé nog even maaike,hopelijk komt de bevalling nu snel in gang en echt te vroeg bevallen zit er niet meer in hé als je over de 37 weken bent praten ze zo ie zo niet meer over vroeg geboorte, veel succes met de laatste loodjes...hele mooie babykamer trouwens,tof geschildert!

Bollie ik kan geloven dat je die kleine meid nu al niet meer kan missen...ik zou er niet mogen aan denken dat er nu nog iets fout zou gaan et ons wondertje in mijn buik.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:57
Maaike

Heb vandaag aan de monitor gehangen. Heb al wat weeën maar nog niets onsluiting. Zit nu dus terug thuis. Heb al 4 nachten slecht geslapen van de voorweeën vooral vannacht voelde ik ze ook heel goed, kon er niet van in slaap vallen. Hoop dat het doorzet of stopt maar dit vind ik maar niks!

M*

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 12:16
Maaike

Pff, nu zou het plots kunnen dat ik overtijd ga! Hij laat tot 14dagen overtijd gaan. Heb dus nog steeds niets opening! Waarvoor ik dan die weeën heb vraag ik me dan wel af! Ben een beetje teleurgesteld vooral omdat hij eerst zei dat ik te vroeg zou bevallen omdat mijn bmh al verkort was. Hij is dus volledig verkort, hij is zelfs zo kort dat hij er niet meer aankan. Het is niet gegarandeerd dat ik overtijd ga het kan evengoed nu plots beginnen. Mijn ventje is ook helemaal nerveus en weet ook niet goed vanaf wanneer hij gaat thuis blijven.

M*

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]