< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger willen worden, maar onregelmatige cyclus

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger willen worden, maar onregelmatige cyclus
19/08/2008 @ 21:01
Kindynos

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag meiden

Sandy, proficiat!!!!!! Ben super blij voor je! Hopelijk mogen er nog snel volgen

Hier nog steeds niks ... ga deze week eens bellen naar dokter om bloed te laten nemen, 60 dagen overtijd en na 2 negatieve testen, wil ik toch wat meer duidelijkheid...
Eva, ben jij gewoon bij je huisarts gegaan of naar gynae?

Grtjs

Wordt vervolgd...

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:44
Eva_V80

Hey,

Ik heb gewoon bloed laten prikken bij de huisarts. Aangezien ik zo lang moet wachten bij de gyn. Zij kunnen ook wel zien in welke fase je van je cyclus zit he. Das lang he, 60 dagen. Troost u. Ik zit ook ongeveer zover. Ik heb wel een bloeding gekregen de 5de augustus. Dacht dat het mijn waren maar dat was niet.

Ik ga nu met chineese acupunctuur beginnen.

groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 00:04

Hey meiden

Bij mij dus ook hetzelfde als jullie.
Implanon verwijderd op 21 juli.
Op vrijdag 1 augustus een echo gehad een mooi eitje te zien
van 17 mm. Zou die maandag 3 dagen erna gaan springen dus klussen maar! Die zaterdag steken in de eierstok en wat last van PMS (heb ik altijd met eisprong)
Woensdag en donderdag wat bruinverlies en rose.
Veel zwangerschapsverschijnselen gehad zoals veel plassen rugpijn, borsten etc..
Toen die maandag tot en met een week daarna niks.
Negatieve testen, Toen de zondag de 24e naar het ziekenhuis.
Zwaar buikpijn en steken in de rechtereierstok.
Daar een echo gehad en er was op te zien dat ik niet zwanger was en de cylcus volledig stil lag.
Wel zag het slijm er normaal uit en waren er een paar kleine blaasjes te zien op de eileiders. Was heel normaal na implanon. Geen tekenen van een aankomende menstruatie.
Nu nog steeds buikpijn en gevoel dat regels steeds moeten komen maar niet komen.
Maar nu lees ik net dat je bloed kan laten testen of je cyclus weer op gang is gekomen..
Dat wil ik ook laten doen want zoals jullie ook al schrijven je wordt zot van dat wachten of op een positieve test of op een ongi.
Heeft er iemand van jullie dat ook gezien op de echo dat de cylcus stil ligt en wat hebben jullie dan gezien?

X Bambi

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 26/08/2008 @ 00:24] - Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 00:13

Hey meiden

Ik zat nog even jullie berichtjes na te lezen.
maar Eva jij hebt dus ook die teunisbloemolie.
Is het eigenlijk wel goed spul want ik gebruik het al vanaf dag 1 van de cylcus en tot nu toe dus op dag 36.
Hiervoor nooit zo iets dergelijks gehad.(maximaal 32 dagen na implanon, wel 2 cystes toen gehad die eerste maand na implanon)
Wel behoorlijk akelig zeg dat onderzoek met dat uitstrijkje.
Ik hoop dat het allemaal gunstig uit gaat vallen!
Had je bij de nuva ring dan ook helemaal geen ongi,
dat had ik bij de implanon ook en daar baal ik nu ook heel erg van.

X Sacha

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:42
Eva_V80

Hey Bambi,

Ik neem nu ongeveer 3 weken elke dag 2 capsules teunisbloemolie. Ik heb vorige week mijn bloed laten testen en de arts zei dat ik nog steeds geen cyclus heb. Wel heel erg raar want mijn ovutesten zijn allemaal lich positief. Denk dat mijn lichaam mij voor de gek aant houden is. Gisteren heb ik weer dringende tel. van mijn gyn gehad. Dat ik deze week nog moet langskomen. Vrijdag mag ik gaan, hij heeft er een andere afspraak voor verzet. Ik moet nu een colposcopie laten uitvoeren. Ik maak me wel ongerust dat het zo dringend is.
Ik kreeg mijn menstruatie wel bij de Nuvaring hoor. 3 weken de ring, 1 ringvrije week, in die week kreeg ik mijn regels. Maar nu noppes
Maar je kan best wel bloed laten prikken om te kijken in welke fase je van je cyclus zit hoor.

groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:46
Kindynos

Hey meiden

ondertss dag 67, en nog steeds geen

daarnet naar huisarts gebeld, ik ga vanav bloed laten trekken...

Grtjs

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:34
Eva_V80

Hoi kindynos,

Goed idee dat je bloed gaat laten prikken. Dan heb je morgen al de uitslag, ik schoot er wel niet veel mee op want mijn cyclus ligt nog steeds stil. Maar mss geeft het bij jou wel een ander resultaat. Laat ons hopen he. Goetjes ...

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:21
Nooteke

Online Status
Hallo iedereen,

Hier is er nog ééntje met een lange cyclus.

Ik ben eind mei gestopt met mijn nuvaring en heb de eerste ronde ene cyclus gehad van 63 dagen, zoals hier al eerder is gezegd is dit echt om zot van te worden.
Ik ben op 17 juli bij de gyne geweest en toen zat er een gerijpte follikel klaar en dat is ook bevestigd geweest met een bloedtest. Ik heb dit ook gevoeld daar ik enorme gevoelige en pijnlijke tepels had en was toen ook heel slechtgezind. Ik ben dan na 14 dagen ongesteld geworden.

Ik zit ondertussen op dag 26 van mijn tweede ronde. Vorige keer heb ik mijn eisprong gevoeld maar dat gevoel heb ik nu nog niet gehad.

Voelen jullie wanneer de eisprong er is?
Ik heb me voorgenomen dat als ik in december (dan zijn we zes maanden aan het proberen) nog zo ongeregeld ben ik nog eens een bezoekje ga brengen aan de gyne. Is dit te vroeg?

@eva: Ik heb ook de ovulatietesten van Mat-Care en ik heb gelezen dat als het tweede streepje lichter is dan het controlestreepje de test negatief is. Het tweede streepje moet even donker of donkerder zijn dan het controlestreepje om positief te zijn.
Als je zo een lange cyclussen hebt is het eigenlijk onbegonnen werk om ovu-testen te doen daar je niet goed weet wanneer je moet starten.

Ik wens iedereen veel succes.

We houden elkaar op de hoogte.

Lieve groetjes,

Nooteke

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:31
Kindynos

Dag meiden

Net resultaat gekregen:
- niet zwanger (maar dat was ik al 99% zeker, na 2 testen)
- geen eisprong
- moet afspraak maken met gynae om echo te laten nemen om te zien of ik cysten heb op eierstokken :/
en ja nu te laat om gynae nog te knn bellen voor afspraak, en ik hou mijn hart vast, want als ik bel voor jaarlijks controleonderzoek dan moet ik dat jaar op voorhand vastleggen, als ik spontaan bel dan kan ik gerust 6 mnd wachten voor ze gaatje vrij heeft... hopelijk neemt ze me er ergens tussen :(

pfff het is nu van 23 mei geleden dat ik de laatste keer had, echt om zot van te worden!!! stom lichaam!
had ik geweten dat dit effect zou zijn was ik NOOIT terug met pil begonnen na bevalling

nooteke: nee, ik voel eisprong niet... ik heb af en toe gevoel dat er zullen doorkomen, af en toe dacht ik dat ik zwanger was(veel plassen, licht misselijk gevoel, ...)

Enfin, nu afspraak bij gynae te pakken krijgen!

Grtjs

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 14:05
Eva_V80

Hey meisjes,

Kindynos, dan heb je ongeveer dezelfde uitslag als ik. Ik weet mom. ook niet waar ik aan toe ben hoor. Uitblijven van Mijn gyn zei wel dat het doodnormaal is en dat het 8 maanden kan duren tot je lichaam weer op pijl is met zn hormonen. Maar idd niet leuk als je wil worden. Ik voor jou dat het geen cystes zijn.
Tis te hopen dat je een snel een echo krijgt.
Toen ik de vorige keer belde voor een uitstrijkje moest ik tot 24 oktober wachten. Ik zei dat dat niet kon en dat ik graag iets vroeger kwam. (bij mij hielp het wel dat ik zelf in het ziekenhuis werk) maar je moet je niet te snel laten afschepen hoor. Tis niet leuk om ongeduldig en bang rond te lopen.

Ik heb vrijdag een colposcopie laten doen bij de gyn en moet dinsdag al geopereerd worden (snel hé) ze gaan een slecht stukje van de bmhals wegnemen. Wel onder volledige narcose Had liever een epidurale gehad. Maja wat moet moet.

Nu nog eventjes genieten van het zonnetje...doeidoei

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 17:32
Kindynos

Hey

Eva: ik kan 10 sept naar gynae...volgende week woensdag dus...
pff... ik mag er niet aan denken dat het 8 mnd kan duren. Vandaag mega gevoelige tepels :s
Zo nog 8 maanden en ik kom helemaal zot! (er zal nu al 5 jaar leeftijdsverschil zijn, wil dit dus niet nog veel groter laten worden)
Oei, een operatie, en hoe komt dat zo? slecht stukje?

Ik zal ook voor jou!

Grtjs

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 22:19
Eva_V80

Hey,

Goed nieuws dat je al zo snel terecht kan he. Ik zal een branden. Ik brand tegenwoordig echt veel hoor.
Mss ben je wel zwanger omdat je (.)(.) zo gevoelig zijn. Maar dat zul je dan volgende week wel weten he.

Ik heb toenstraks een ovutestje gedaan en die was licht positief. Testlijntje bijna even donker als controlelijn. Dus ik mag mij morgen of overmorgen waarschijnlijk aan een ei verwachten....grrrrrr waarom nu??? Ga morgen aan mijn gyn vragen of we verder mogen oefenen als het mogelijk is he. Zou jammer zijn om die kans te laten schieten he.

groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:04
Kindynos

Dag Eva

Bedankt voor

Ik zal ook voor jou en ...

Ik mag inderdaad nog redelijk snel gaan...
Ik denk niet dat ik zwanger zal zijn... aangezien vorige week bloedtest nog negatief was qua zijn...

We zullen zien... Alleszins het duurt precies lang, nog een weekje voor ik hopelijk meer weet!

Grtjs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]