[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/07/2008 @ 19:23 Valentijn | Hoi hoi, Het onderwerp zegt het al; krijg je als je met 30 weken op controle moet een echo? Ik vraag dit even zodat ik weet of ik mijn vriend mee zal nemen :-) Ik bel nog even niet naar de praktijk omdat ze zo slecht bereikbaar zijn... Groetjes, Valentijn |
| 29/07/2008 @ 09:25 | Dat ligt er maar net aan. In Nederland ( bij ons in elk geval ) Niet. In belgie krijg je wel vaker een echo dus ik neem aan rond de 30 weken ook. Je kan de ene plaats in Nederland ook niet vergelijken met de andere maar in Zeews-vlaanderen krijg je maar 2 echo's. Groetjes Sarina. |
| 29/07/2008 @ 09:32 katja | Hoi, in België krijg je meestal een echo. elke keer dat ik al naar de gyneacoloog ben geweest, heb ik een leuke serie foto's meegekregen. ook op 30 weken, maar toen was het alleen maar de omtrek van het hoofdje, en de gegevens, gewicht, en omtrek, en andere meetingen. gewoon meenemen die vriend, da's een ervaring die je moet gekregen hebben ! ik heb 2 van m'n zussen meegenomen, en die vonden het geweldig om dat kindje daar te zien liggen, en dat het zo lekker beweegt. helemaal anders dan de foto's. groetjes Katja ![]() |
[Reageer]

Krijg je op 30 weken een echo?