[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/07/2008 @ 21:18 Mama | Wat vinden jullie van Mika voor een jongen? Voor een meisje hebben we de namen Anouk of Sterre. We hebben nog wel een poosje om erover na te denken, maar vind het leuk om de meningen te horen. Ook andere suggesties zijn welkom. Oja ook niet onbelangrijk: het moet wel passen bij Levi. Groetjes Mama |
| 28/07/2008 @ 21:29 Mama | Bo, dank je! Ik ben voor januari uitgerekend dus schelen we een maandje zo te zien! Ik begin er nu meer en meer aan te denken want over 4 weken ben ik alweer op de helft! EvelyneD, Geeft niet dat je Mika niet zo mooi vindt, ieder haar mening toch! Lewis is een leuke naam, maar ik zou toch graag een andere voorletter hebben dan de L voor zowel een jongen als meisje. Maar bedankt voor het meedenken ![]() |
28/07/2008 @ 21:40 ![]() | Mika is mooi voor een jongen maar kan ook voor een meisje. Iedereen gaat natuurlijk wel op de zanger denken hé... Lore vind ik mooi voor een meisje, past ook bij levi vind ik. |
| 28/07/2008 @ 21:43 mimi1701ap16 ![]() | hai, Nog eens: Mika Voor een meisje Anouk! ![]() ![]() |
| 28/07/2008 @ 22:04 Mama | Lorenzo en loreen... jammer dat het zo op elkaar lijkt. Zou ik zelf niet voor kiezen. Ik vind evy een ontzettend leuke meisjesnaam, maar dan zouden mijn kinderen dus levi en evy heten Geen leuke combi vind ik!marleentje, mika voor een meisje? Nog niet van gehoord! En ja de zanger Mika, die vind ik overigens helemaal geweldig (niet om zijn zangkunsten hoor) en Lore is een hele leuke naam, maar dan heb ik dus 2 keer een L als voorletter en dat vind ik persoonlijk niet zo heel mooi.![]() |
| 28/07/2008 @ 23:10 lieselot | Sterre en Mika.... heel mooi! nog veel succes! |
| 29/07/2008 @ 08:13 jokske ![]() | mika! |
| 29/07/2008 @ 14:29 Isabelle ![]() | Of Mika een leuke naam is? Natuurlijk! ![]() ![]() |
| 30/07/2008 @ 09:00 tris ![]() | ik zou voor sterre gaan |
| 31/07/2008 @ 12:20 Eveltje ![]() | Sterre. En Mika wordt inderdaad geassocieerd met de (steengoede) zanger! Ik en wel een meisje dat Mika heet (nog voor de zanger bekend werd) en ze heeft een zus Mado. |
31/07/2008 @ 13:53 ![]() | sterre en anouk stan ook op mijn lijstje wat ook er tussen staat is nanouk (iets specialer dan anouk) mika is niet zo mijn ding |
| 31/07/2008 @ 19:59 Iselha | Levi komt eigenlijk uit het volgende lijstje (als je naar oorsprong kijkt): Nathan, Ruben, Abel, Adam, Jonah, Isaac, Jacob, Elias, Eli, Abram, Simon, Thomas, Andreas, ... Elize (Elizabeth), Sarah, Hannah, Ruth, Magdalena (Elena), .... |
| 12/09/2008 @ 22:17 | Namen Dat is wel heel toevallig zeg! Mijn dochter van 4 heet Sterre, waar ik nog steeds enorm veel positieve reacties op hoor. Mijn zoon van 2 heet Levi, dus je begrijpt t al, ik vind die namen dus supergoed bij elkaar passen. In December is t kindje van mijn zusje geboren: Mika!! En dat vond ik ook heel goed bij de namen van ijn kinderen passen. Groetjes Linda |
| 13/09/2008 @ 20:33 Lotti | Hoi, Ik vind Mika heel goed bij Levi passen! Het is alleen niet mijn stijl namen, maar smaken verschillen! Anouk en Sterre vind ik hele andere soort namen dan Mika en Levi. Meidennamen die er naar mijn idee goed bij passen, zijn namen in de trant van: Levi en Nomi Levi en Dana Levi en Iris Levi en Nora Levi en Demi Levi en Faja Levi en Romy Levi en Tara Levi en Milo vind ik ook leuk passen voor een jongen. Van jouw 2 meidennamen vind ik Anouk dan het beste passen, maar die hoor je al zó veel! Succes ermee |
13/09/2008 @ 21:17 ![]() | Ik vind Mika zeker een heel mooie naam ![]() Onze Mika werd ook wel geboren vr de zanger bekend werd & daar ben ik wel blij om. Groetjes Elke |
[Reageer]

Mika? Sterre? Anouk?

.

)
Geen leuke combi vind ik!
Nathan, Ruben, Abel, Adam, Jonah, Isaac, Jacob, Elias, Eli, Abram, Simon, Thomas, Andreas, ...
Elize (Elizabeth), Sarah, Hannah, Ruth, Magdalena (Elena), ....