[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/07/2008 @ 10:58 Liesbet ![]() | sorry voor op andere topic |
| 29/07/2008 @ 11:00 Liesbet ![]() | blijkbaar toch wel de juiste. Heb wat last met PC. Angelsound kan je ook kopen op http://www.medizon.be kost 53 EUR incl BTW Groetjes |
| 29/07/2008 @ 12:52 Mie | Ik heb het hartje ook al gehoord op 11 weken. Had de mijne besteld via http://www.medizon.be . Hij kwam wel pas toe op 11 weken, dus misschien had ik het eerder ook gehoord als ik het toestel in huis had gehad. Voor mij was dat ook een keermoment in mijn zwangerschap. Voordien maakte ik me heel veel zorgen, had veel pijn en dacht constant dat het fout zou gaan. Maar daarna ging het genieten veel beter. Bij de minste twijfel zette ik dat ding op mijn buik, en ik hoorde het hartje altijd kloppen. In het begin was het wel even zoeken, maar nu (ben nu 17 weken) hoor ik het vaak over mijn hele buik. Mie |
29/07/2008 @ 13:00 ![]() | hier ook angelsound te koop, onze kleine meid is erg levendig en voel ze goed heel de dag door. 30 € verzending in begrepen. wie interesse heeft je moet maar mailtje zenden. petra.meurrens@hotmail.com ![]() |
| 29/07/2008 @ 17:07 Kidnurse ![]() | @Marjan, ik woon in Ninove, is ook niet ver van aalst komt wel goed uit denk ik?! Stuur maar een mail en dan kunnen we verder overleggen: garry-joke@telenet.beGroetjes Joke |
31/07/2008 @ 12:53 ![]() | weet er iemand of je de geleidingsgel bij de apotheek kan kopen? |
| 31/07/2008 @ 13:07 Anoniem | Normaal kan je dat bij de apotheek halen ja. Is dezelfde gel als voor gewone hartslagmeters bij het sporten. |
| 31/07/2008 @ 17:24 Liesbet ![]() | gewoon met amandelolie helpt ook hoor. |
[Reageer]

angelsound

komt wel goed uit denk ik?! Stuur maar een mail en dan kunnen we verder overleggen: