[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 17:24 Rebecca ![]() | niemand??? |
| 09/08/2008 @ 14:26 Rebecca ![]() | Leuk dat je mee aftelt Loes... Jammer dat het zo is verlopen voorheen... nou met ze drieen duimen dat we allemaal nov/dec eindelijk zwanger zijn |
| 14/08/2008 @ 18:00 Rebecca ![]() | hoi Loes, Ik kon hem niet vinden dat andere ttopic!! heb je misschien een link!!! Wil ook graag met andere mee af tellen :) xxx Rebecca |
| 14/08/2008 @ 18:01 Rebecca ![]() | nog 63 dgn voor je loes..dat schiet lekker op!!! ikke nog 120 ofzo |
| 28/08/2008 @ 18:23 Elena | hey meiden! ik kom mee aftellen... wij kunnen er hopelijk voor gaan rond november. mijn vriend moet eerst nog medicatie uit zen bloed zuiveren. we hopen groen licht te krijgen tegen november. maar als het kriebelt is het lang wachten hé. ik wens jullie heel veel aftel plezier! leuk om samen te wachten tot het zover is! |
| 19/09/2008 @ 18:04 Rebecca ![]() | Hoi marylin, Ik zie dat jou NOD bijna tegelijk is met die van jou!!! spannend hoor ik duim voor!!! hopelijk hebben we volgende week allebei een positieve test!!! Succes ![]() |
[Reageer]

Wie gaat er ook beginnen in December

)
en daarna wilde hij eerst zorgen dat ons huisje af zou zijn. In september gaat het klaar zijn, dus daar moeten we ons ook al geen zorgen om maken. En nu maakt hij zich nog wel een beetje zorgen "wat komt er op ons af?, kunnen we nog wel dingen met z'n tweeën doen?, ..." De normale dingen denk ik, maar daar zullen we wel doorgeraken