< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwanger!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/07/2008 @ 22:05
Kishoo

Online Status
Hoi,

best wel spannend allemaal, ik ben nu 6 weken ver en zit wel met wat gemengde gevoelens.

Diep van binnen ben ik diepgelukkig en tegelijkertijd doodongerust. Mijn vorige zwangerschap eindigde op 9 weken omdat er geen hartslag was en nu weet ik dus niet of ik blij moet zijn of realistisch en of ik moet incalculeren dat het ook nu mis kan gaan. Liefst van al zou ik het van de daken schreeuwen ... maar wat als? En al die zorgen kunnen niet goed zijn. Daarbij komt ook nog dat ik 9 dagen lang een zware verkoudheid heb gehad met een hoest om U tegen te zeggen...

Heeft er iemand wat bemoedigende woorden voor een ongeruste mama in spe?

Groetjes

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Kishoo,

Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. En om nu dan te zeggen dat je moet genieten van je zwangerschap vindt ik dan ook niet de juist zinskeuze. Het enige wat ik voor je kan doen is duimen en een kaarsje voor je branden.

Ik ben zelf nu 8,5 zwanger en ook bang dat het dadelijk niet goed zit. Ik heb geen bloedingen of wat dan ook gehad, maar hoorde laatst dat dat ook niet hoeft.

Groetjes Nadia

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:34

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Kishoo !!

Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap.
Want laten we eerlijk wezen het is ook een klein wonder dat dat zomaar weer lukt , nietwaar ?!!
Dat is voor veel anderen ook anders.

Natuurlijk kan het altijd weer gebeuren , maar de kans dat het gebeurt is natuurlijk veel kleiner dan de kans dat het dit keer goed gaat.
Probeer er toch een beetje van te genieten en ik zal heel hard voor je duimen in ieder geval !!

groetjes , nicolette en ( hij duimt mee )

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:01
irenemichelle

Online Status Bekijk profiel
Hey, ik begrijp die onzekerheid ook zeker. Ik heb het wel al aan de naaste familie verteld omdat ik zo blij ben!!! Als ik negatieve gedachtens heb, stop ik die gewoon gauw weg.. genieten ervan!

Ik weet pas sinds gister dat ik echt zwanger ben, ( 2 keer negatief getest met digital cb, en bij de huisarts een heeeel vaag lijntje.. gister positief getest met cb)!!
Ik ga zo bellen voor de hcg waardens. Spannend!! Gerekend vanaf de eerste dag van menstruatie ben ik zo'n 6 weken.
Ik heb al een paar weken een afspraak staan bij de gyn voor mn jaarlijkse uitstrijkje, nu ik weet dat ik zwanger ben, hoop ik dat ze gelijk een echo wilt maken.
Heb in het verleden onrustige cellen gehad in mn baarmoeder, en de gyn zei toen dat ik vanwege onrelmatige eisprong moeilijk zwanger zou kunnen worden.. ik ken mn vriend pas 4 maanden.. dus helemaal happy ;)

Weet iemand of een uitstrijkje kwaad kan in een pril stadium?

Geniet van de zwangerschap allemaal!!

Groetjes Irene

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:42
Steppie

Online Status Stuur bericht
Proficiat met je zwangerschap!!!

Ik hoop voor je dat alles goed gaat!! Ik duim echt mee voor je. Maar omwille van die hoest kan ik je wel geruststellen. Ik heb toen ik 3 maand was een griep gehad. Ik had er te lang mee gelopen en moest dus al antibiotica nemen. Het kon geen kwaad voor de baby zei de dokter maar als toekomstige moeder sta je er wel wat sceptischer tegenover. Ik vermijd liever alle medicatie. maar kijk, mijn jongetje is nog steeds zo gezond als wat. Dus ik denk dat je je niet veel zorgen moet maken ivm die hoest hoor!! Ik hoop voor je dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten.

groetjes

@ irenemichelle: Een uitstrijkje kan zeker geen kwaad!! Dat heeft de gyn bij mij gedaan toen ik 6 weken was. Hij doet het maar 1 keer tijdens je zwangerschap (bij mij toch) groetjes

[Laatst gewijzigd door Steppie - 01/08/2008 @ 10:45] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]