[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/08/2008 @ 11:30 danielle | hallo iedereen, ik ben 7 jaar geleden van mijn ex weggegaan (nog niet gescheiden) ik was toen een 4-tal maanden zwanger, ik heb ook toen mij huidige man leren kennen volgens de wet geld als je bevalt binnen de 300 dagen na de scheiding dan word het kind sowieso herkent door je ex of je dit nu wilt of niet. Ik had graag gehad dat mijn oudste dochter mijn naam kreeg maar dat ging dus niet hij heeft 2 jaar naar haar niet omgekeken laat staan het allimentatie op tijd betaalt en nu moet ze om de 14 dagen in de vakanties moet ze de ene helft van de vakantie naar hem en de andere helft blijft ze bij mij, je zou zeggen dat is een goede regeling maar niets is minder waar het kind word van de ene kant naar de andere kant getrokken en we hebben ook al gemerkt dat zijne kant ons elke keer probeert door het slijk te trekken en het kind tegen ons probeert op te zetten, zij wordt daar zo danig gemannipuleerd en krijgt elke keer daar haar zin zodat wij het elke keer opnieuw moeten horen wat en hoe ze alles gedaan heeft en wat ze gekregen heeft, hij kan haar dit allemaal wel geven maar hier thuis zijn nog drie andere kindjes en dat is al een pak moeilijker, ik zou blij zijn als hij moest zeggen ik wil niets met haar nog te maken hebben dan heeft het kind al die aanpassingen niet meer nodig en jij zit niet elke keer met de kopzorgen van hoe ze naar huis gaat komen en het geld daar moet je het zeker niet voor doen want dat stelt totaal niets voor daarmee breng je ze echt niet groot, oke het is een extrat'je meer maar dat is ook alles en hij kan het van de belastingen aftrekken en jij kan ervoor betalen dus. Nee echt ik zou het gewoon laten hoe dat het is en later kan je je kinderen nog vertellen wie hun vader is en dat hij het dan uitlegt wat er toen is misgegaan. Geniet maar van je kindjes die nu van jouw alleen zijn. Groetjes |
| 01/08/2008 @ 12:38 Katrien | @ trotse mama heeft hij nog contact met de kinderen? Wil jij dat hij nog contact heeft? Als ik je goed begrepen heb, wil je dat hij alimentatie betaalt maar zijn kinderen niet ziet? Dat vind ik een beetje raar. Als je hem echt uit jullie leven wilt (zeker als je schrijft "hij is tot alles in staat") dan vind ik dat je ook zo trots moet zijn om zijn geld niet te willen. Sorry als ik je verkeerd begrepen is en de situatie anders is. |
| 02/08/2008 @ 00:36 Sylvia | Ik kan je alleen de raad geven je vooraf heel goed te bevragen zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. En hij gaat er alles aan doen om dwars te liggen dat weet je zo al. Zorg er aub voor dat de kinderen niet nog meer de dupe worden. veel moed en sterkte met je beslissing |
| 02/08/2008 @ 16:43 Katrien | @ peggy nee maar zoals ik zei: als je hem echt uit volledig je leven wil omdat het zo'n rotz*k is zou ik ook zijn geld niet moeten hebben. Want als hij wél betaalt heeft hij altijd een chantagemiddel en blijf je van hem een stuk "afhankelijk". Dus dan liever volledig onafhankelijk. |
| 23/09/2008 @ 22:51 trotse mama ![]() | ik kan nog maar 1 ding toevoegen, ik bekijk "hem" nu als een donor die ervoor gezorgt heeft dat ik prachtkinderen heb gekregen. |
| 24/09/2008 @ 10:31 Nancy | Hier hetzelfde. Ik was 2 maanden zwanger toen mijn toenmalige vriend me liet zitten. We waren 3 jaar samen, en was 18 toen ik zwanger was. Hij heeft zijn zoon ook nooit erkend, is me stiekem wel komen bezoeken buiten de bezoekuren. Ik wou hem nog altijd terug toen. Hij heeft nooit iets betaald ofzo, hij staat ook gewoon op mijn naam. Een paar jaar later is hij getrouwd en heeft nu 2 zonen. En, eerlijk... het doet me nu niets meer. Soms denk ik wel, waarom de mijne niet, en hun wel. Mijn zoon weet wie zijn bio papa is maar vraagt er zelf nooit naar. Hij zag hem af en toe op de voetbal, maar dat is het dan ook. Toen ik indertijd mijn huidige vriend heb leren kennen heeft hij mijn zoon er bijgenomen alsof het zijn eigen kind was, zoon was dan 1.5 jaar. En nu, hebben we samen 2 kinderen, en er is nooit onderscheid geweest voor hem tussen de kinderen. Mijn zoon zegt ook papa tegen hem, al van in het begin, en zal dit ook nooit anders doen. Hij weet van wie hij liefde krijgt, wie er werkt voor hem, en wat hij ervan krijgt. Ben blij dat dit bij ons zo is gegaan. Wij zijn nu bijna 16 jaar samen en alles gaat perfect, er is ook nooit discusie geweest bij een ruzie van , gij zijt mijn papa niet. Ze hebben veel respect voor elkaar. |
[Reageer]

mijn ex is een echte rotzak!