[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/08/2008 @ 10:15 katja | Hallo dames, Ik heb een zoontje van 10 maanden oud. Als ik hem op bed leg wil hij nogal eens flink protesteren. Hij is zeker wel moe, en ik herhaal iedere keer hetzelfde ritueel en al gapend en aan zijn oren terkkend leg ik hem in zijn bedje. Maar vaak na 5/10 minuten heeft hij het wel gezien en begint hij me toch een partij te krijsen. Gewoon op het hysterische af! Nogmaals ik weet zeker dat hij moe is, maar ik heb het idee dat hij zich niet wil overgeven aan de slaap en boos is dat hij moet gaan slapen. Zodra wij de kamer uitlopen is het over en wil hij weer gaan spelen maar wel chagerijnig zijn door de vermoeidheid. Ik weet dat als ik hem flink laat uitrazen hij na 15 minuten gaat slapen en dat doen wij dus ook regelmatig. Het is een fase of een sprongetje, want dit doet hij altijd al. Wie herkent dit 'probleem' en heeft misschien een oplossing? Groetjes, Katja |
| 01/08/2008 @ 10:46 katja | Hoi Mies, Ook dat heb ik al geprobeert. Dat ik hem weer na 3 uur in bedje leg maar dat kijkt hij me echt verontwaardigd aan zo van maar ik ben nog helemaal niet moe. Een ook dan gaat hij weer krijsen van boosheid ![]() Maar toch bedankt voor je antwoord Groetjes, Katja |
| 01/08/2008 @ 11:11 katja | Hoi Esteke, Inderdaad mijn moederhart doet vreselijk zeer als ik hem zo hysterisch hoor huilen. Ook voor mijn buren geneer ik mij als het weer zover is. Ik weet dat het goed is om hem te laten huilen omdat hij anders weet hoe hij mij om zijn vingertje moet winden. Ik geef misschien al te vaak toe. Als ik hem dan uit bedje haal zeg ik niets etgen hem en zet hem in de box. Dan gaat hij uiteindelijk zitten speln. Ik ga hem dus dan geen aandacht geven. Ik ben alleen bang dat het schadelijk zou kunnen zijn voor hem om het iedere dag zo te laten huilen. 9het is gelukkig niet bij de avondslaap en de ochetnd ook meestal niet. Het is alleen het namiddag slaapje... Ik kan hem toch moeilijk 7 uur ophouden als hij niet wil gaan slapen?Ik heb een vast bedritueel voor hem, ik merk dat hij daar veel baat bij heeft. (ik ik ook )Groetjes, Katja |
| 03/08/2008 @ 13:22 katja | Hey Luckey, Ik heb dat ook precies zo, als hij weer hysterisch ligt te huilen en ik hem uit bedje haal ben ik ook best kribbig. Ik heb ook even tijd voor mijzelf nodig om te kunnen bijtanken. (ik heb een hernia gehad en nog steeds veel last) Als ik hem uit bed haal zeg ik niets tegen hem en zet hem in de box. dan gaat hij braaf zitten spelen in de box maar na 15 minuten is het weer raak en gaat hij weer vervelend doen. Ook ik wacht op de 'gouden' tip...... Esterke, ik ga volhouden hoor en niet meer toegeven want dat schiet helemaal niet op. Duim maar voor mij ![]() Groetjes, Katja |
[Reageer]

Wel moe maar NIET willen slapen....

Ik kan hem toch moeilijk 7 uur ophouden als hij niet wil gaan slapen?
)