< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » ongelooflijke krampen en koud-warm gevoel

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
ongelooflijke krampen en koud-warm gevoel
01/08/2008 @ 22:28
mini

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik ben ongeveer 5 weken en heb zoals de titel het zegt : ongelooflijke krampen en koud-warm gevoel.. Het doet zich voor onderin mijn buik en het trekt soms ook door naar mijn rug. Het is tot nu toe alleen 's nachts in bed of overdag in bed voorgekomen als ik een dutje wilde doen..
Ik wring me dan in allerlei bochten en verga bijna van de pijn. Toch is het telkens gewoon overgegaan na enige tijd. Tussendoor voel ik me niet ziek ofzo..
Zijn dit voortekenen voor een mk of is het bandenpijn of innesteling... alles lijkt zo op elkaar en ik vrees een beetje voor het ergste..
Heeft er iemand een soortgelijke ervaring? please help me eruit wijs, ik word er wakko van!

groeten,
mini

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:42
kaya

Online Status Bekijk profiel
Voelt het hetzelfde aan als menstruatiepijn, maar dan gewoon wat heviger? Zoja, dan kan het inderdaad een miskraam zijn. Maar het kan evengoed iets anders zijn. Ik hoor toch dat er heel veel buikgriepjes rond aan het gaan zijn momenteel, dus misschien is het gewoon dat!

Maak je niet te snel zorgen en wacht even af! Zolang er geen bloedverlies is, moet je je geen zorgen maken. Innesteling kan misschien ook, ik heb het zelf nooit gevoeld, maar ik hoorde van sommige vrouwen dat dat inderdaad nogal hevig kan zijn.
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:44
wensje

Online Status Bekijk profiel
Hoi mini,

Zolang je geen bloedverlies hebt,hoef je je niet te druk te maken.
Ik heb het ook gehad en voor zover ik dat kan beoordelen is het bandenpijn.
Hele scherpe pijnen kunnen dat zijn.
En als je het niet vertrouwd kun je altijd bellen met de vk!

Succes met je zwangerschap..lekker genieten

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 13:08
mini

Online Status Stuur bericht
bedankt voor de berichtjes, vandaag bij de gyn geweest, cyste op eierstok veroorzaakt waarsch pijn, is volstrekt normaal. alles in orde voor de rest.. eerste echo van het stipje..
nu ben ik gerust..

mini

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]