Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2008 @ 10:53 Babyke* ![]() |
| 15/08/2008 @ 14:13 Corine | Hoi! Zo'n doos is inderdaad wel een leuk idee! Ik ben ook aant rondkijken wat ik hem toch kan geven. Maar best wel moeilijk eigenlijk... |
| 12/09/2008 @ 16:40 Caroline ![]() | Kei leuk, een T-shirtje voor papa en hetzelfde voor de baby! Ga ik ook is uitkijken voor 2 samen passende exemplaartjes! |
17/10/2008 @ 11:31![]() | Ik kocht een hangertje voor aan zijn ketting met de naam en geboortedatum op. Bij het derde werd dat wel wat veel natuurlijk.. |
| 17/10/2008 @ 11:54 Jultje | Hallo In januari beval ik van ons tweede zoontje en ik zou graag als verrassing voor mijn man hetzelfde polo kopen voor hem als voor onze 2 zoontjes. We hebben dus al een zoontje Seppe van 1,5 jaar en in januari komt er nog een zoontje bij Warre. Weet er iemand waar ik polo's kan kopen zowel voor volwassenen als voor kindjes (maat 56 en maat 92) en dan ook natuurlijk volledig hetzelfde? Groetjes Jultje |
| 17/10/2008 @ 12:15 Liz ![]() | He Jultje, Misschien op de site van Simply-colors. Dan kun je ze ook nog leuk laten bedrukken met hun namen ofzo.... Groetjes Liz ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

kado voor papa bij geboorte baby

De kinderen kregen trouwens ook iedere keer iets. Het hoeft niet maar ik vond het toch leuk