< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » kado voor papa bij geboorte baby

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
kado voor papa bij geboorte baby
07/08/2008 @ 20:52
7dwergjes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn man heeft bij iedere geboorte een cadeautje gekregen. Bij de laatste was dit een doos met vanalles in: favoriete drank, tijdschrift, chocolade, bon voor een thuislevering van pizza, t-shirt met bedrukking op, douchegel,abonnement voor de videotheek... en een kaartje De kinderen kregen trouwens ook iedere keer iets. Het hoeft niet maar ik vond het toch leuk

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:00
debby

hallo,
Hey 7 dwerjes, ik vind het een heel leuk idee van je. Misschien dat ik ook in die richting ga zoeken. ( of anders een ipod want dat heeft hij denk ik ook wel graag).
Babyke , ik geef je volledig gelijk.Wij doen dit omdat we dit graag willen doen en om dat nog eens extra te laten blijken aan onze ventjes en dat heeft niks met egoisme te maken
Leen : Niemand MOET iets geven he, en het moet zeker niet duur zijn ( ieder zijn eigen budget )we vragen gewoon om leuke ideetjes en dat maakt ons niet egoistisch of materialistisch , ieder zijn eigen mening daarover maar daar gaat het hier helemaal niet om.
Ik vind gewoon dat mijn man echt zo zijn best heeft gedaan dat hij ook wel een attentie mag krijgen. Ik durf hem trouwens ook al wel eens iets kopen zonder dat ik een reden heb.

Heeft nog iemand leuke ideetjes??? Ze zijn altijd welkom

groetjes

Debby

[Laatst gewijzigd door debby - 08/08/2008 @ 21:04] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 10:53
Babyke*

dankje debby

http://www.gift.be/NL/Geschenken.asp

Leuke site, veel geschenken!!

[Laatst gewijzigd door Babyke* - 09/08/2008 @ 10:53] - Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 14:13
Corine

Online Status
Hoi!
Zo'n doos is inderdaad wel een leuk idee! Ik ben ook aant rondkijken wat ik hem toch kan geven. Maar best wel moeilijk eigenlijk...

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 23:29

ik had bij de geboorte van Lootje een superpapadoos besteld voor mijn man. Er zat een boek in voor papa's en een superpapatshirt.

Het is gewoon fijn hem ook even te verrassen. Hij heeft inderdaad 9 maanden je hormonale grilletjes mogen doostaan, als het goed is was ie je steun en toeverlaat tijdens de bevalling, dus ja, laten we ons ventje verrassen.
hij zal trouwens ook moeten wennen aan de nieuwe situatie.

Ik ga een paar verwendingetjes voor mijn ventje regelen.
Vandaag zag ik hem in de essenza kijken naar een voetmassageding, hihihi, dat gaat dus als eerste in de doos zitten.
Ik haal em ook een bonnetje bij de voetverzorgster zodat ie eens lekker kan ontspannen en met zachte verzorgde voetjes naar huis kan komen.Goh verder wat dingen die hij lekker vindt en die hem wat helpen ontspannen.
Misschien ook wel het superpapa t-shirt (jaja ik heb een nieuw ventje) alhoewel ik het oude veel leuker vond.
Ik verzin nog wel wat dingen.
Denken jullie maar mee.

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 13:33
Wonder

Feest
Ik ben van mening dat papa en mama worden een feest is. En bij een feestje mogen best cadeautjes horen!

Bij de oudste heb ik van mijn man een kettinkje gekregen met een hangertje waar een fotootje in kan. Bij de tweede een mooie armband (tegelijk voor mijn 30e verjaardag en ons 10-jarig samenzijn).

Ik heb hem steeds een lacoste-polo gegeven met eentje in dezelfde kleur in het kleinste maatje. (dit is zijn favoriete merk en hij was er dus gelukkig blij mee).

Wat een discussies hierboven zeg! Mag iedereen aub zelf weten of ze een cadeautje nodig vinden of niet?

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 16:40
Caroline

Online Status Bekijk profiel
Kei leuk, een T-shirtje voor papa en hetzelfde voor de baby! Ga ik ook is uitkijken voor 2 samen passende exemplaartjes!

[Laatst gewijzigd door Caroline - 12/09/2008 @ 16:41] - Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 17:30

knuffel wonder!

hihi ik zit nu dus al 3 dagen vanalles te verzinnen om in mijn doosje te stoppen.
hahah ik heb nog 5 maand de tijd, maar toch.

Ventje hier heeft helemaal geen kaas gegeten van wat wanneer klaar moet zijn, dus moet ik alles int oog houden.
kamertje, suikerboontjes, koffertjes, enz...
hihihi hij had zelfs niet door dat het soms wel handig is iets te drinken mee te nemen naar het ziekenhuis, hihi ze hebben daar toch ne automaat. uhu, als je 10 man ineens op bezoek hebt is dat leuk ja zo'n automaat!

mooi idee zo'n truitje van Lacoste. Ik ga ze eens opzoeken

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 12:38
Liz

Ik ben ook nog op zoek naar een leuk idee!
Bij de geboorte van Amber had ik erg dikke handen en kon mijn trouwring niet meer om. Mijn man had hem goed voor me opgeborgen omdat ik hem anders misschien kwijt zou raken. Ik heb hier verder niets achter gezocht...
Na de bevalling kwamen we thuis en stond er een juwelendoosje op mijn kussen. Erin zat mijn trouwring met een diamant erin! Zijn verklaring was: ons kindje is een diamantje in ons huwelijk!!!! Ik smolt helemaal!
Ook dit keer wil hij er een diamantje bij laten zetten en wil ik ook voorbereid zijn, want hij moet erg veel doen thuis (ik heb bekkeninstabiliteit en kan bijna niks). Dus wat mij betreft verdient hij zeker een cadeautje speciaal voor hem! (De kleine moet ie echt delen met Amber en mij, hahahahahaha!)
Ik denk op dit moment aan een bon voor de sauna hier in de buurt: een lekkere verwenavond voor papa!
Maar ik ben zeker benieuwd naar andere ideeen!

Groetjes Liz

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 21:53

ja hoor, ik ben begonnen met het samenstellen van een doosje.
ondertussen heb ik
*een piepklein boekje met gedichtjes en oneliners over vaders.
*2 verschillende bad en massageolietjes.
*een voetmassageapparaatje, zoiets waar je je voeten moet over rollen.
*een boekje met 101 tips voor papa
*een boekje met schootspelletjes en versjes
*twee gezichtsmakers voor mannen

Ik wil nog een mannelijk tasje zoeken dat moet dienen als noodtasje.
Ik heb er eentje in de koffer van mijn auto (de babyboomzak),erin zitten enkele pampers, een pakje vochtige doekjes, een tubetje zinkzalf, een paar lepeltjes, slabbetjes enz...
Het noodtasje ligt in de auto voor het geval dat we de luiertas vergeten.

En ik denk dat ik een fotoboekje ga maken met foto's en verhaaltjes van mijn vriend met mijn dochtertje, en mij.

hihi ik heb nog tijd om nog wat dingen te verzinnen eh.

Nu nog even denken over de "doos".

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 08:42
Liz

Ik heb vorige week de knoop doorgehakt en een mooi horloge voor m'n ventje gekocht. Op de achterkant heb ik "voor de allerliefste papa" laten ingraveren.
Dat is mijn manier om hem te bedanken voor al zijn geduld, hulp, liefde en geweldige "papa-schap" van de afgelopen maanden.

Groetjes Liz

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 11:31

Online Status Stuur bericht
Ik kocht een hangertje voor aan zijn ketting met de naam en geboortedatum op. Bij het derde werd dat wel wat veel natuurlijk..
Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 11:54
Jultje

Online Status
Hallo

In januari beval ik van ons tweede zoontje en ik zou graag als verrassing voor mijn man hetzelfde polo kopen voor hem als voor onze 2 zoontjes.
We hebben dus al een zoontje Seppe van 1,5 jaar en in januari komt er nog een zoontje bij Warre.

Weet er iemand waar ik polo's kan kopen zowel voor volwassenen als voor kindjes (maat 56 en maat 92) en dan ook natuurlijk volledig hetzelfde?

Groetjes
Jultje
Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 12:15
Liz

He Jultje,

Misschien op de site van Simply-colors. Dan kun je ze ook nog leuk laten bedrukken met hun namen ofzo....

Groetjes Liz

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 20:50
Wonder

Polo van Lacoste
Hai Jultje,
Ik heb mijn man en kindje een polo van Lacoste gegeven. Maat 56 hebben ze niet, maar ik heb dan de kleinste maat gekocht. Als je het meisjes-model koopt zal het best snel aankunnen. Het is wat getailleerd en wat smaller, waardoor het veel sneller aan kan. Niemand heeft ooit een opmerking gemaakt dat het een meidenmodel is!
Ik geloof dat de kleinste maat 2 jaar is, maar mocht je toevallig nog in het buitenland komen: in een lacostewinkel in Spanje heb ik een shirtje van maat 1jr gekocht. Ze bestaan dus!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]