< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Aftellen naar NOD eind Augustus, wie nog???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Aftellen naar NOD eind Augustus, wie nog???
29/08/2008 @ 17:34
Balli

Online Status
@Nadine: 1 dagje te laat, maar toch nog proficiat! Heb je al een testje gedaan ondertussen, of toch nog even afwachten?

Ben net terug van babybezoek, een vriendin is gisteren bevallen. Toen ik dat klein bazeke zag, kreeg ik toch wel ferme goesting. Ik hoop dat het snel prijs mag zijn!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 17:50
Marijke

Online Status Bekijk profiel
Hier heb ik nog een test gedaan, die van sensitest die 6dagen vroeger testen. Maar die wees ook weer negatief uit. Dus denk dat t'weer niks zal worden, afwachten maar. Nadine hou ons op de hoogte he, ik duim nog voor iedereen hoor
liefs

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 20:30
Nadine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Balli thx voor de wensen!
Wanneer test jij nogeens of zou je niet voor een bloedname gaan?

Marijke,ik weet niet wat ik van die testen moet denken zenne
2 x positief ,een etos huistest licht positief en ik test pas morgen opnieuw.

Indien morgen geen uitsluitsel dan sta ik maandag bij de huisarts voor een bloedname voor te zien hoe het met mijn hormoonwaarden in't algemeen is en of er hcg al op te sporen is.

dan hoef ik geen onnodeloos geld nog uit te smijten aan testjes.

Ik duim nog zenne ,zolang er geen duivels zijn kan alles!!!

Tot hoors

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 10:01
Balli

Online Status
@Nadine: ik heb net mijn regels achter de rug, het zal dus eerst klussen geblazen worden

Je kan idd best eens nr de HA gaan als je regels uitblijven, want die testjes kosten op den duur toch veel he. Mijn vriend zit ook al te zagen, en heb er al amper gebruikt

Marijke, bij jou is het toch ook vreemd he. Ik hoop dat het alsnog positief uitdraait!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 12:24
Marijke

Hoi

Vandaag moet ik normaal ongesteld worden, ben benieuwt. Ik voel wel een ongi pijn dus ik vrees ervoor dat ze toch gaan doorkomen hoor. Hoewel ik de testen allemaal niet meer begrijp. Ik heb vandaag ni meer getest, want heb er al zoveel geld tegenaan gegooit. Ik zal zien als ik ze vandaag al dan niet doorkrijg. Maar men hoop is nog vreselijk klein hoor dat ze wegblijven, ik hou jullie op de hoogte
liefs

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 21:55
Nadine

Hey!

Balli op naar het klussen ,hou je ons nog af en toe op de hoogte?
Als je wilt e ,zou toch graag willen zien wanneer er zo'n ukje bij je komt!

Marijke, oei klinkt niet zo goed ,maar een troost ,ik had ook zo'n ongi-pijnen toen ik zwanger was van men zoon.
Zijn ze toch doorgekomen of niet?

Hier nog niets van duiveltjes...en we waren lekker met ons getweekes gaan uiteten en deed eens deugd zo'n 1,5 uur zonder de kindjes,
rustig praten zonder gestoord te worden

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 11:38
Nadine

hey ,

enn????

hier nog niks

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 11:38
Marijke

Hello,
Hier ook op naar de volgende ronde, heb vandaag men menstruatie dan toch nog doorgekregen. Maar mss am goed, ik heb zo'n ruzie met men man, ni normaal. Hij is gisteren blijven plakken op een optreden hier in het dorp toen ik alleen met os kids naar huis kon, hij heeft zelfs vannacht niet hier geslapen. Ik had de deur vastgemaakt, hij mocht er ni meer in van me. Nu ligt hij hier in de zetel, waar hij juist heeft geslapen weet ik niet, en intresseert me nog niet ook ni. Pff soms zijn mannen zo'n belachelijk wezen he. Tja nog afwachten maar.

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 19:29
Balli

Online Status
Jammer Marijke, we zullen voor de volgende ronde.

Heb de 1e schooldag goed overleefd, heb maar 1 uurtje echt les moeten geven en het leken me leuke leerlingen. Na 2 maanden was het zelfs voor mij efkes wennen om de volle 50 minuten Frans te praten, morgen zal het al beter zijn.

Ilse, hoe was het bij jou?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 22:05
Nadine

heb net gebeld het was negatief en hormonaal bleek alles in orde (wat dat mogen betekenen).
Ijzer te laag ,zo ineens van prima naar zeer slecht op 2 maanden??
Dus zal ik dan men banner wegnemen en zien wat het geeft.
Toch mercikes voor de steun de afgelopen tijd hierin.
Ga men bedje in ,ben moe,
Slaapwel

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 23:28
Ilse

Hoi meiden,

Marijke en Nadine, jammer voor de negatieve testen ... maar niet getreurd. We gaan allen samen voor 2 streepjes deze maand

@ Marijke: zonde van de ruzie, maar dat raakt zeker en vast opgelost!!! Mannen zijn soms koppige kindertjes, maar alles bij elkaar genomen hebben ze ook zo hun voordelen om in huis te hebben

@ Balli: jaja, hier ook de eerste dag achter de rug. Nog geen leerlingen gehad vandaag, dat was enkel voor de klastitularissen. Vanaf morgen kennismaking met de gasten, en vanaf woensdag normaal programma. 't Is wel spannend, want ze hebben nooit eerder Engels gegeven op die school. Ik ben dus niet enkel een nieuw gezicht, ik geef ook een nieuw vak. Maar zie het wel volléééééédig zitten.
Valt jouw rooster wat mee?

Heeft er iemand nog iets gehoord van Tijgertje? Hopelijk bedenkt haar man zich nog ... het lijkt me heel emotioneel om ineens weer je kinderwens opzij te moeten zetten.

Veel liefs allemaal

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:56
Balli

Online Status
@Ilse: mijn rooster valt zeker goed mee, maar zal ongetwijfeld nog veranderen de komende weken. Ben op donderdag thuis, mag dus niet klagen. In welke richtingen geef jij les mss dat ze nog nooit Engels gehad hebben? Heb vandaag al 4 van mijn 6 klassen gehad, en met uitzondering van 6 Handel vallen ze erg goed mee. Zal er mijn peren nog mee zien, moest me nu al kwaad maken dat ze moesten zwijgen.
Ben wel al goe moe van al dat rechtstaan en voel het ook al aan mijn stem, zal ze mogen soigneren, heb vorig jaar al eens een week zonder stem gezeten, niet zo prettig.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:25
Marijke

Hoi allemaal,

hier ben ik nog is, heb het nogal druk nu met de zaak en de kids. Alya is terug naar school aan het gaan en het lukt aardig, ben er zo blij om dat ze zo graag gaat. Ze is echt een flinke dame.
Ik kijk ondertussen al volop uit naar men groene dagen, we zijn alvast veel aan het oefenen , t'is dan ook weer bijgelegd met manlief, hoewel ik het nog verdomd fout vindt van hem dat hij zo maar zen ding doet zonder rekening te houden met mij en de kids. Maar ja, zoals reeds gezegd door Ilse, mannen weten niet beter en zijn idd soms handig in huis te hebben. Ik heb zelf weer ovuluatie testjes besteld om deze maand nog eens extra men vruchtbare dagen te berkenen, laat ons hopen dat het deze maand mag lukken.
Ach we zien wel. Hoe steld iedereen het hier zoal? Volop aan het klussen, testen, hopen, wachten?? Net als hier dus.
Veel liefs Marijke

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:31
Balli

Online Status
Het is hier zo stilletjes!

Met mij gaat alles prima, wel erg moe van de 1e schoolweek. Zit bijna in mn vruchtbare dagen, dus dit weekend vliegen we er in met hopelijk enig resultaat eind deze maand. dan zijn we 6 jaar samen en zou me geen beter cadeau kunnen inbeelden.

Hoe zit het met de anderen? Ilse, de 1e week goed doorgekomen?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:22
Ilse

't Is hier idd nogal stilletjes op ons forumpje. Zal aan de septemberdrukte liggen, zeker.
Ik heb net mijn groene dagen achter de rug ... maar mijn ventje is op dag 1 daarvan naar het buitenland vertrokken. Dat zal dus niets worden deze maand

@ Balli: de eerste week was super. Grote chaos op vlak van organisatie - ik ben soms letterlijk mijn weg kwijt- maar ik heb toffe collega's en hele leuke klassen. Hoe ging het bij jou??

Ik heb het er eigenlijk wel wat lastig mee... pas een nieuw job en proberen zwanger te worden. Wat als ze er niet mee kunnen lachen, of een kans laat liggen op een vaste plaats. Iemand van jullie ervaring met die situatie?

Allemaal heel veel liefs ... en goed klussen hé

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]