[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 11:55 Kimmy ![]() | Ik heb in de Ikea een houten rekje gekocht waar je bakken in kan schuiven. Je kan dat kastje ook wel in het wit krijgen denk ik, de bakken zijn ook in verschillende kleuren te krijgen. Ik vind dat eigenlijk nog wel redelijk proper uitzien, alleszins ordelijker als losse bakken natuurlijk. Ze kunnen die bakken makkelijk zelf uittrekken, het zwaarste wel best beneden natuurlijk Wij hebben ook 2 grote curverboxen vol autootjes nog , onze Robbe is zot van auto's en die staan idd wel lelijk in het zicht soms.Je hebt verschillende mogelijkheden in die reeks, beetje doorklikken ook voor de bakken en lades: http://www.ikea.com/be/...s/childrens_ikea/12018/ |
| 04/08/2008 @ 13:01 ....... | Je kan ipv dozen ook gebruik maken van een kast. Zo'n lage kast (dressoir of hoe het precies noemt). Daarin kan je dan nog dozen/bakken zetten. Maar op die manier kan je het gemakkelijk opbergen als er bv. bezoek komt. Als andere optie kan je ook de 'per nieuw speelgoedje een speelgoedje weg-regel' invoegen. Of je kan gewoon eens kijken welk speelgoed ze niet of amper gebruikt en dat dan wegschenken, verkopen of gewoon wegstoppen, zodat je het eventueel nog eens later kan bovenhalen. |
| 06/08/2008 @ 21:11 kk | halloooo, kan je dan geen kast kopen die bij je interieur past, enkel voor het speelgoed? Of een deel van een kast (die er nu al staat) waar wat speelgoed in kan. Ik heb ook al gekeken naar die kasten van ikea, met opbergbakken. Ik vind ze leuk, maar mijn man wil ze ook niet in de living. Bij ons staat er een kast (passend bij de rest) en die steekt vol met speelgoed. Maar ik heb een L-living (een grote) en het zij-gedeelte word enkel voor de kindjes gebruikt (onthaalmoeder), dus er staat zowiezo speelgoed zichtbaar, speelmat, park, en soms een huisje of ballenbad. Maar de kleine speelgoedjes gaan s'avonds de kast in. Wat ik ook doe, want ik heb zoveel, ik krijg ook zoveel van anderen, ik leg regelmatig speelgoed boven in een kast voor een week of 2. Haal het daarna terug naar de living en dan is het weer 'om het eerst he', want dan is het speelgoed terug zoals nieuw. Zoals '......' al zei, kan je niet wat speelgoed weggeven, of verkopen? enkel de spulletjes waar ze te groot voor zijn of een 'verkeerd cadeautje' waar ze niet mee spelen. Je heb toch ook van die speelgoed opbergkoffers, zo in het hout, dat terwijl ook een zitbankje is. of gewoon houten opbergkoffers. Die lijken mij wel mooi van uitzicht. Of van die plastieken met cars of micky mouse. Maar dan zou ik wel allemaal dezelde nemen, want anders lijkt het misschien een circus. hopelijk geraak je eruit ![]() |
| 08/08/2008 @ 17:00 Catharina | Hallo, Ook wij hebben het opbergsysteem van IKEA. Niet in het hout maar in het wit. In de kamer met witte bakken, in de slaapkamer van de jongste met gekleurde bakken. Het is een stevig systeem en ziet er na een jaar nog keurig uit! Groet, Ineke |
| 16/08/2008 @ 12:52 Cindy ![]() | Hey even zeggen dat we sinds een paar dagen ook de opbergcombinatie hebben en ik ben super tevreden!! |
| 16/08/2008 @ 14:08 REBECCA | bij de online site van "muguet" (kan je ingooglen en dan kom je vanzelf op de site) kun je speelgoedbakken in hout verkrijgen naar de kleuren en motieven dat je zelf wil, al dan niet op wieletjes, superorigineel en kan dus perfect passen bij het interieur, nauurlijk betaal je dan wel iets meer (geloof 60€/bak)maar kan misschien wel een tip voor je zijn. |
[Reageer]

Speelgoedberg?!?!

Wij hebben ook 2 grote curverboxen vol autootjes nog
, onze Robbe is zot van auto's en die staan idd wel lelijk in het zicht soms.