Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2008 @ 10:31 kim | ovulatietest Hoi Zwanja, Bedankt voor je reactie. Ik ben pas 2 weken gestopt met de pil en ben hierna nog niet vanzelf ongesteld geworden. Dit zal sowieso nog 2 weken duren, maar mijn eisprong zou dan nu ongeveer moeten zijn. Ik heb maar gegokt op een cyclus van 28 dagen en ik ben op de 10e dag gaan testen. Ik hoop dat ik m niet gemist heb, maar ja.. ik probeer vandaag nog 1x een test, is deze weer negatief, dan wacht ik eerst mijn natuurlijke ongesteldheid af. Mijn cyclus was 10 jaar geleden langer dan 28 dagen. Maar we willen zo graag een kindje, vandaar dat we het meteen proberen. Liefs Kim |
| 11/08/2008 @ 09:20 Belleke ![]() | @ Zwanje - Bedankt voor de info. Het zal klussen worden! Mmmm 1 dag overtijd dat gaat de goede richting uit! Ik |
| 11/08/2008 @ 21:43 kim | Hoi Zwanja, Bedankt weer voor je reactie. Ik wilde vandaag eigelijk geen test meer doen, maar ik heb zo'n steken in mijn onderbuik (en het zijn niet mijn darmen). Het kan natuurlijk het ontpillen zijn, maar heb voor de zekerheid toch nog een laatste ovutestje gedaan.. weer geen eisprong.. Nu ga ik je raad opvolgen en gewoon mijn eerste ms afwachten, maar het voelde zo raar vandaag (toch nog maar voor de zekerheid geklust) En jij bent overtijd las ik, duim voor je dat het raak is.. ![]() Liefs Kim |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Ovulatiestesten, nog geen positieve