< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zo misselijk

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/08/2008 @ 13:48
Deniesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb nu 2 dagen last van erge misselijkheid, en de neiging om te spugen (ookal komt er niets)

Ook krijg ik hoofdpijn, met tegelijk een licht gevoel in m'n hoofd, en word er ook nog eens duizelig bij.

Ben nu in m'n vruchtbare periode, en m'n vriend en ik hebben nu 2 dagen achter elkaar geklust.
Kan het zo zijn dat je je anders voelt door dat je vruchtbaar bent, of is het misschien iets anders?

Groetjes Denise

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 17:07
Deniesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Over vreemd voelen gesproken, voel me de hele dag zo zwak in m'n benen, als ik loop, heb ik net het gevoel of ik er doorheen zak.

Eet ook meer, terwijl ik echt helemaal geen trek heb, en ben echt de hele dag moe!

Kan er iets van zwangerschap inzitten?
(2 weken terug ben ik 4 dagen ongi geweest, en heb deze week 1x wat bruin/wit slijmerig verlies gehad, en met afvegen heel erg licht roze/rood).
Heb 1 test gedaan, maar was negatief.

Maar sinds eergisteren voel ik me al zo raar, en snap maar niet waarom.

Kan iemand me misschien zeggen waar dit van komt?

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 17:13
Lizzy

Als ik zo je banner bekijk zit je net voor je eisprong ... of heb je net een eisprong gehad ... even gauw gekeken.

Je kan je dan echt niet zo zwanger voelen, er is dan nog niet eens een sprake van bevruchting, dus of je bent al een paar weken zwanger en heb je een zeer lichte menstruatie gehad en was dat een innestelingsbloeding, hoewel ik 4 dagen best noemenswaardig vind voor een menstruatie.
Je test was negatief, maargoed ik ben geen arts en kan hier niet over oordelen.

Misschien neemt je lijf ook wel een loopje met je omdat je er veel mee bezig bent .....

Ik hoop natuurlijk voor jou op een goede zwangerschap, maar voor een eisprong of net op de dag van je eisprong kun je geen zwangerschapsverschijnselen hebben ...

Hoop voor je dat je snel een verklaring hebt voor de dingen die je lijf vertoont ....

Liefs
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]