< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » nachten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/08/2008 @ 15:48
chantal

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik was s benieuwd: hoe slapen jullie kindekes ' s nachts??
xx

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 23:01
Dayita

Hey,

Alycia eet rond 22.30 haar laatste flesje en gaat daarna direct slapen. Dan slaapt ze tot 7.30. Soms word ze rond 6 uur even wakker omdat ze haar tutje kwijt is. Ze slaapt door sinds haar eerste spuitjes toen ze twee maanden was. Voordien sliep ze s' nachts amper, maar dat is al een geluk tohc nog goed gekomen :)

xxx

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:29

Leuk topic

Nona slaapt sinds ze 7 weken is door, weliswaar op de buik wegens erge reflux. De laatste tijd om 22.00-22.30 laatste fles van 180ml, en tegen 23.00-23.30 in bedje, ze slaapt 's nachts zonder tutje, om 7.00 uur wroet ze wat en valt dan weer in slaap, om uiterlijk tegen 9.30 wakker gemaakt te worden anders is haar schema volledig in de war
( eet ook maar 4 voedingen sinds haar 7 weken).
Dit is een droombaby, nooit gedacht want onze vorige twee kindjes waren het tegenovergestelde en daar heb ik dus wel maanden honderden keren uit bed voor kunnen komen, dus ik prijs me zeer gelukkig.
Laat je niet beïnvloeden door mijn verhaal, of ontmoedigen, ik besef dat dit een gelukstreffer is, en ik besef maar al te goed als je er vaak uit moet komen hoor, veel geluk aan iedereen met jullie kindjes...
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:32
chantal

bij ons is het nu van 19u tot 6u
ook al best goed, al is 6u heeeel vroeg hihi
nu eens proberen dat een beteke te rekken..
ook nog maar 4 voedingen...doet ie zelf

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 15:00
Lin

We maken Alec rond tien uur wakker voor zijn laatste voeding en gaat na het uitbuiken gelijk weer naar bed (rond 11 uur). Hij kwam heel lang rond een uur of vijf, maar nu wordt het wel later. Meestal rond een uur of zes, maar afgelopen zondag was het ineens een keer kwart voor negen! Hij is niet altijd erg wakker hoor, maar omdat ik dan toch wakker wordt van zijn gewroet geef ik hem een slokje en daarna slaapt hij weer verder om vier uur later wakker te worden.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:52
gimpet

Hier slaapt Jitte al door vanaf haar 4 weken.
Ze is nu 13 weken en krijgt om 20u haar laatste fles en wordt weer wakker gemaakt om 7.30u.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 19:46
Tiny

Hoi,

Heel interessante vraag!

Jullie hebben blijkbaar allemaal héél goed slapende kindjes!

Onze dochter (net 3 maand) slaapt van 23u tot 6u ongeveer. Het is een tijdje beter geweest, tot 7u of uitzonderlijk 8u, maar dat is nu weer voorbij.

Wanneer begin je ze 's avonds vroeger slapen te doen?

Tweede vraagje: nu lees ik (ik denk op de site van Pampers) dat het normaal is dat kindjes van ongeveer 3 maand 's avonds huilbuien hebben. Onze dochter heeft daar idd. last van, maar weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt!

Tiny xxx
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:06
gimpet

Bij ons is dat gewoon vanzelf gegaan.
Jitte ging naar 4 flesjes dus werd het 8u-12-16-20u omdat ze die fles van 24u niet meer leegdronk.
We hebben haar dus voor die fles niet meer wakker gemaakt en ze sliep gewoon lekker door.

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:56
TheGuardianangel

Online Status Bekijk profiel
Onze zoon krijgt om 20.00 zijn laatste fles en slaapt dan door tot 8.00.

@ Tiny wat betreft de huilbuien. Onze zoon heeft dat ook gehad met 3 maand. Rond 3 maand hebben ze ook een sprongetje ,dat verklaard de huilbuien. (Oei ik groei is een leuk boek en kan je heel veel in terug vinden)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]