[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 15:48 chantal ![]() | ik was s benieuwd: hoe slapen jullie kindekes ' s nachts?? xx |
| 05/08/2008 @ 12:29 | Leuk topic Nona slaapt sinds ze 7 weken is door, weliswaar op de buik wegens erge reflux. De laatste tijd om 22.00-22.30 laatste fles van 180ml, en tegen 23.00-23.30 in bedje, ze slaapt 's nachts zonder tutje, om 7.00 uur wroet ze wat en valt dan weer in slaap, om uiterlijk tegen 9.30 wakker gemaakt te worden anders is haar schema volledig in de war ( eet ook maar 4 voedingen sinds haar 7 weken). Dit is een droombaby, nooit gedacht want onze vorige twee kindjes waren het tegenovergestelde en daar heb ik dus wel maanden honderden keren uit bed voor kunnen komen, dus ik prijs me zeer gelukkig. Laat je niet beïnvloeden door mijn verhaal, of ontmoedigen, ik besef dat dit een gelukstreffer is, en ik besef maar al te goed als je er vaak uit moet komen hoor, veel geluk aan iedereen met jullie kindjes... |
| 05/08/2008 @ 12:32 chantal ![]() | bij ons is het nu van 19u tot 6u ook al best goed, al is 6u heeeel vroeg hihi nu eens proberen dat een beteke te rekken.. ook nog maar 4 voedingen...doet ie zelf |
| 19/08/2008 @ 10:52 gimpet ![]() | Hier slaapt Jitte al door vanaf haar 4 weken. Ze is nu 13 weken en krijgt om 20u haar laatste fles en wordt weer wakker gemaakt om 7.30u. |
| 20/08/2008 @ 19:46 Tiny | Hoi, Heel interessante vraag! Jullie hebben blijkbaar allemaal héél goed slapende kindjes! Onze dochter (net 3 maand) slaapt van 23u tot 6u ongeveer. Het is een tijdje beter geweest, tot 7u of uitzonderlijk 8u, maar dat is nu weer voorbij. Wanneer begin je ze 's avonds vroeger slapen te doen? Tweede vraagje: nu lees ik (ik denk op de site van Pampers) dat het normaal is dat kindjes van ongeveer 3 maand 's avonds huilbuien hebben. Onze dochter heeft daar idd. last van, maar weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt! Tiny xxx |
[Reageer]

nachten