[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 17:27 Dotje | Hej dames, Na een MK van 8weken, ben ik weer zwanger... Wel met een bang hartje ! ![]() Sinds enkele dagen heb ik af en toe een steek in de liesstreek. Is dit nu bandenpijn zoals ze zeggen ?? De pijn is niet echt heel scherp, je voelt het wel goed, maar het is te verdragen, en het gaat heel snel over. Groetjes, ![]() |
| 04/08/2008 @ 17:29 Dais ![]() | Hey Dotje, Jij hier ;-). Ja dat is bandenpijn. Ik heb er ook veel last van. Er zijn meerdere topics over geweest. ![]() |
| 04/08/2008 @ 18:51 bulletje81 ![]() | hoi ben nu 8 weken zwanger en ik heb er ook last van! maar gaat bij mij gepaard met tevens steekjes in me onderrug! dus geen paniek! liefs |
| 04/08/2008 @ 19:26 Mie | Ha D'ke, Kom hier maar eventjes reageren ![]() Ik hoor verschillende mensen zeggen dat bandenpijn pas later in de zwangerschap voorkomt, rond 16 weken, omdat de baarmoeder dan echt begint op te trekken. Ik ervaar het meer als een soort krampen/pijnscheuten die enkele seconden aanhouden. Vaak nadat ik rechtsta ofzo, en dan moet ik soms echt een paar tellen stokstijfstil blijven staan, tot de scheut doortrekt. Van die kleine steekjes kunnen echt geen kwaad hoor, je zeker geen zorgen over maken. Ik heb ze over mijn hele buik, soms in de baarmoeder, soms richting mijn middenrif, soms naar de zij, soms naar de lies, enfin, ik denk gewoon dat het de baarmoeder is die groeit. Perfect normaal hoor! Mie'ke |
[Reageer]

Steken in liesstreek