Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op dit forum... Even wennen, even banners opsnorren, even alles uitproberen...
Zijn er hier nog mensen die zojuist, of onlangs de beslissing genomen hebben om (opnieuw) zwanger te worden?
Wij hebben 2 dagen geleden beslist om de natuur zijn gang te laten gaan... Best spannend!
We hebben reeds een zoontje van bijna 8 maand (R, ° 13/12/2007). En we hadden altijd vooropgesteld om tussen het eerste en een eventueel volgend kindje "ongeveer" 18 maanden tussen te laten. Als we deze maand (eerste ronde) zouden zwanger worden, is het dus "maar" 17 maanden. Maar het valt uiteraard nog af te wachten OF we meteen zullen zwanger zijn...
Heb zonet "ontdekt" dat mijn vruchtbare periode valt tussen 10 en 16 augustus (ruime marge, maar R krijgt nog steeds borstvoeding, dus mijn cyclus verspringt van 26 dagen tot 32 dagen).
We gaan niet écht klussen om te klussen... Maar't zou wel leuk zijn als we meteen zwanger zouden zijn ;-)
Hoe graag ik ook verlang naar opnieuw zwanger zijn, opnieuw genieten van dat prille buikje, die eerste schopjes van dat kleine wonder, ... er zit toch ook een beetje een "angstig" gevoel bij... Wat als zwanger worden niet zou lukken? Of wat als we toch direct prijs hebben? Gaan we het wel aankunnen? En hoe zal onze omgeving reageren?
Iemand zin om die gevoelens, twijfels, vruchtbare periode, eventuele ontgoocheling of eventuele zwangerschap mee te delen en te beleven?
Lieve groetjes,
Princesslina