Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/08/2008 @ 14:14 Moi | Andy is ook een perzische jongensnaam die ook westers is, maar of je het mooi vindt is een andere zaak xxx |
| 14/08/2008 @ 14:41 jetje ![]() | Mijn neef heet Nadim, vind ik persoonlijk een mooie naam. Lieke en Nadim passen ook wel samen of niet? gr Mariette |
| 14/08/2008 @ 14:46 zunizee | mijn zonen heten ismail en harun. mn zwager ghufran! ik ben zelf pakistaanse en heb dus een islamitische achtergrond. amin of alladin is ook mooi persoonlijk. voor ons 3e hebben we ok al een naam aleen verklap ik die niet. maar is ook een unieke naam die je niet vaak hoort. suxes met kiesen als je op internet kijkt kun je hele mooie namen vinden. ![]() |
| 15/08/2008 @ 10:40 sabrina | rahim? |
| 18/08/2008 @ 12:39 | zeker wel mooie namen bij Een aantal vind ik wel mooi (zo passen idd Lieke en Nadim goed bij elkaar) maar ik vind ze wel direct islamitisch/midden-oostenachtig of hoe je dat noemt? klinken en dat wil papa niet ;) Dit omdat er HELAAS!!! toch nog veel discriminatie voorkomt (of juist weer meer?) Hij vond en ondervindt hier, ongeloofijk maar waar, toch regelmatig last van, vandaar dat hij een naam wil die niet direct te herleiden valt. Ik vind juist dat ze trots mogen zijn op hun afkomst en vandaar dat ik zoek naar westerse namen die ook in Iran voorkomen en betekenis hebben :) Maar sowieso iedereen bedankt voor het meedenken :) |
| 18/09/2008 @ 17:25 Frieda | hi anne discriminatie zal niet alleen van de naam af kunnen hangen achternaam en huidskleur vallen niet te veranderen he. laat ze maar lekker doen kies gewoon een naam dat je mooi vind voor je kind :) zou het niet zo ver gaan zoeken want daarmee kan je toch geen discriminatie op lossen;) veel succes |
| 18/09/2008 @ 18:07 oem 3isaa | mijn.zoons.heten: 3isaa=Jezus Moussa=Mozes de.arabische.onder.ons.weten.wat.die.3.inhoud.voor.de.naam je.spreekt.hem.uit.als:Aïsaa |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Arabische/ Iraanse jongens namen gezocht