< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Proberen zwanger te worden + overtijd??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Proberen zwanger te worden + overtijd??
Gisteren @ 08:07
Geta

Online Status Bekijk profiel
Gisteren dokter gebeld. Hij zei dat mijn ACG gestegen had, ik vroeg wat dat betekende, hij zei dat het nog allemaal afging van de andere testen waarvan hij het resultaat nog niet binnen heeft. Hij wou mij niet veel hoop geven... Kan je dat geloven?? Heb dan onmiddellijk afspraak gemaakt met geneacoloog. Ik mag vandaag gaan om 15u30. Ik slaap gewoon ni meer...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:51
Nitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Geta, het is normaal gezien je HCG dat je dokter controleert hoor. En ik moet ook eerlijk zeggen dat je dokter wel rare uitspraken doen, waarom komt hij ineens bij die mola-zwangerschap, een bloeding kan zoveel voorkomen in het begin van een zwangerschap, daarom is er nog niets mis. Als je HCG waarden goed gestegen zijn wijst dit juist op een goede zwangerschap maar misschien zijn ze nog laag en wil hij daarom nog geen uitspraken doen.
Spijtig dat hij de waarden er niet telkens bijgezegd heeft zodat je zelf kan zien of het kan of niet.
Al een geluk kan je wel snel bij je gynea terecht en die kan dan kijken of het vruchtzakje gegroeid is of niet. Hij kan je misschien ook veel beter uitleggen hoe het allemaal werkt en van waar die bloeding komt.
Echt maak je nu nog niet teveel zorgen wacht even af op wat je gynea zegt want die kent er tenslotte meer van.

veel succes en hou ons op de hoogte!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:31
Nitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Geta, heb je al meer nieuws?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]