[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2008 @ 11:41 Lizzy | Ik zou een jaar op voorhand ook wel erg vroeg vinden en misschien is dat wat de gyne bedoeld. Schadelijk is het absoluut niet, alleen maar goed eigenlijk. Foliumzuur begin je eigenlijk te slikken op het moment dat je stopt met de pil en de mogelijkheid er is om zwanger te raken. Maargoed als je na een jaar proberen nog niet zwanger zou zijn slik je ook al een jaar foliumzuur inmiddels hihi Ik zit er ook al vanaf maart aan ... en ik voel me nog steeds kiplekker ![]() Liefs ![]() |
| 07/08/2008 @ 07:22 Cath | Eilan, Tsja hier nog eentje die foliumzuur neemt hoor! Ik zou het eigenlijk ook gewoon nemen. je hebt er geen voorschrift voor nodig. Het is niet echt spotgoedkoop (weet niet precies hoeveel exact, mijn man gaat die telkens halen), maar er zitten 90 tabletjes in een doos, dus kan je er drie maanden mee weg. Het is ook maar een vitamine hé! Er gaat echt niets raars met je gebeuren hoor. Het is een supplement dat je ook kan zien als een "gezondheidskuurtjé". Ik lees op de bijsluiter zelfs dat foliumzuur ook aangeraden wordt voor vrouwen die de pil nemen. Ook oudere mensen hebben vaak een tekort. Eén van de oorzaken waarom je tekort aan foliumzuur in je lichaam hebt, kan zijn door het drinken van alcohol. Maar iets doen achter de rug van de gyn, daar zou ik me toch niets van aantrekken. Hij gaat dat niet plots aan je bloed zien hoor! En dan nog, zou ik zeggen dat je hoorde dat het toch door velen aangeraden wordt en je uitgaat van het principe "baat het niet, het schaadt ook niet"! Als je beslist het niet te nemen, ga je waarschijnlijk toch weer af en toe twijfelen, moet ik het nu toch niet beter doen... Dus tenzij je helemaal geen stresskip bent, zou ik zeggen: Folavit 0,4 (er zijn nog andere merken ook hoor)! |
| 11/09/2008 @ 13:57 marleen | hallo elian, Ikzelf heb ook nooit foliumzuur in genomen en heb een perfect gezonde baby. Het kan natuurlijk nooit kwwad he, maar als je ongepland zwanger wordt neem je het toch ook niet. Mijn vriendin dacht dat ze geen kindere kon krijgen en was voor ze het wist al 4m zwanger ook zij heeft het nooit genomen en heeft al 2 mooie gezonde kinderen. Je moet het echt zelf weten als je zeker wil zijn neem het dan. Groetjes |
[Reageer]

foliumzuur

en de groetjes van maggie