[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2008 @ 15:08 NoNo | Zoals de titel zegt... we staan 2 weken voor de bevalling en ineens twijfel ik aan de meisjesnaam! Het zou Finn worden, jongen of meisje maar nu heb ik gelezen dat het eigenlijk wil zeggen Blonde Krijger! Dus nu twijfel ik en heb ik als alternatief voor de meisjesnaam Luna (Loena uitgesproken) ik! Wat vinden jullie? We hebben al een zoontje Siebe nono |
| 06/08/2008 @ 15:12 xXSylviakeXx ![]() | ik vind Finn voor een meisje niet zo mooi, voor een jongen wel!! Voor een meisje vind ik Luna wel een mooie naam!! groetjes |
| 06/08/2008 @ 15:28 dido | Voor een jongen vind ik Finn echt super, maar voor een meisje zou ik voor Luna kiezen! Succes met de laatste loodjes! ![]() |
| 06/08/2008 @ 15:44 a ![]() | Ik vind beide namen mooi Finn en Luna |
| 06/08/2008 @ 16:06 M. ![]() | ik zou ook eerder Finn als jongensnaam nemen en dan Luna voor een meisje, zeker als je nu weet dat Finn stoere krijger wil zeggen, klinkt zo mannelijk hé ![]() |
| 06/08/2008 @ 16:14 mupke ![]() | Luna vind ik heel mooi voor een ![]() Finn vind ik echt een naam voor een en vind hem ook heel mooi!!!! |
06/08/2008 @ 16:17 ![]() | Finn ![]() Luna ![]() Zeer mooie namen |
[Reageer]

Help 2 weken voor de bevalling plots aan de naam twijfelen

en vind hem ook heel mooi!!!!