< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » Onderzoek problemen en noden van alleenstaande moeders

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
Onderzoek problemen en noden van alleenstaande moeders
06/08/2008 @ 19:41
andrea

Online Status
Mag ik mij even voorstellen? Ik ben Andrea Cools en volg aan de Universiteit Antwerpen de opleiding master in de verpleegkunde. Tijdens mijn studie doe ik een onderzoek bij alleenstaande zwangeren en alleenstaande pas bevallen moeders. Met dit onderzoek wil ik nagaan wat de ervaringen zijn van alleenstaande moeders tijdens hun zwangerschap en kort na de geboorte. Welke problemen en welke behoeften hebben zij? Uiteindelijk hoop ik, dat we met de uitkomst van dit onderzoek, beter kunnen voldoen aan de wensen van alleenstaande moeders.

In het eerste gedeelte van mijn onderzoek zou ik graag een aantal gesprekken hebben met alleenstaande moeders. Tijdens deze interviews zal ik vragen stellen over de ervaringen en problemen tijdens de zwangerschap en na de bevalling, zowel op wettelijk, maatschappelijk, sociaal, en emotioneel vlak. Dit interview neemt maximum een uur in beslag.
In het tweede gedeelte van dit onderzoek zou ik graag een schriftelijke vragenlijst omtrent dit thema aan een grote groep alleenstaande moeders laten invullen.

Ben jij een alleenstaande moeder met een kindje van maximum 1 jaar oud en wil je graag meewerken aan het eerste of tweede deel van dit onderzoek? Dan mag je me een mailtje sturen met je adres en telefoonnummer en dan neem ik zo snel mogelijk kontakt met je op! . Je gegevens en alles wat je mij vertelt zal alleen gebruikt worden voor dit onderzoek en zal vertrouwelijk worden behandeld.

Hartelijk dank!

Groeten Andrea

E-mail: andrea.cools@student.ua.ac.be
[Laatst gewijzigd door andrea - 11/08/2008 @ 14:55] - Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 21:47
IlseVR

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Andrea

Hoe kan ik je contacteren?
Ik vind geen e-mailadres in je bericht.

Groetjes

Link naar deze reactie