< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Maansteen, edelsteen e.d voor regelmatige cyclus

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Maansteen, edelsteen e.d voor regelmatige cyclus
06/08/2008 @ 22:08
Eva_V80

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Mijn cyclus is heel erg onregelmatig. Mijn eierstokken liggen volledig stil en heb tussentijdse bloedingen.
Ik heb al eens gehoord dat er edelstenen bestaan die daar goed voor zijn. Iemand ervaring daarmee? Weten jullie ook welke???

groetjes

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 22:23
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel
Ik weet niet of het daardoor kwam, maar ik was ook altijd onregelmatig. Toen kreeg ik van mijkn beste vriendin een ring met maansteen erin, ik droeg hem elke dag, werd "regelmatiger" (daarvoor zat er soms 2 tot 3 maand tussen, toen telkens +- 5 weken), en vanaf we begonnen voor kindjes ben ik meteen zwanger geraakt.
Niet iedereen gelooft erin natuurlijk , maar wij zijn wel met zo'n dingen bezig, en maansteen zou wel vruchtbaarheid bevorderen en dergelijke.
xx

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 08:11

ik heb ook een maansteen gedragen meer voor het zwanger worden zelf had al een regelmatige cyclus het beviel me goed zon steentje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 08:16
a

Ik heb een lange tijd een maansteen gebruiken ... Bij mij eigenlijk zonder resultaat Op een gegeven moment heb ik hem niet meer gedragen omdat ik een soort "verraad" vond tegenover mijn lichaam . Zonder maansteen was het nl wel al gelukt.
Ik sta anders echt wel open voor zulke dingen .
Het geen wat ik wel genomen heb in de maand dat ik zwanger werd is "bachbloesem" misschien een tip ? http://www.bachbloesemadvies.be/
Veel succes !

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:50
W!zzy'82

Ik begrijp a. haar reactie goed als je haar profiel leest natuurlijk. Dan wil en kun je in niets meer geloven!
Ik weet niet of de maansteen bij ons zijn best deed want eigenlijk toen ik hem kreeg, en als ik dan uitreken was ik al zwanger zonder ik het wist van "mijn Daantje" Nu gaan we voor nummer 2 en ik draag hem wel maar niet constant... Ik heb ook eens gelezen dat je hem moet opladen, hahaha, hem op je vensterbank leggen dan zou de maan hem opladen, LOL ik vind dit allemaal zo grappig en ik geloof er niet in maar ik kan het niet laten om het te doen. Mijn vriend lacht me iedere keer uit en eigenlijk beleven we hierin wel veel plezier, WAT het zwanger worden ook al stimuleert hé

[Laatst gewijzigd door W!zzy'82 - 07/08/2008 @ 12:51] - Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 13:46
a

Wizzy , ik geloof echt wel in die dingen hoor . Ben nogal een bijgelovig typje maar zoals ik al schreef was ik zonder maansteen direct zwanger en met maansteen liet het opzich wachten . Natuurlijk weet ik wel dat het ook andere oorzaken heeft en dat een "steen" daar niet bij kan helpen.
Maar toen ik die steen droeg had ik weer het gevoel dat mijn lichaam zoiets had "nouja , heb je geen vertrouwen meer in mij?" Zoals ik al zei ben een bijgelovig type
Hoe dan ook ben ik ervan OVERTUIGD dat als je je ergenst goed bij voelt je al half gewonnen bent . Ik zal het ook niemand afraden , alleen ook geen wonderen verwachten.

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 14:38
W!zzy'82

A ik begrijp je meid! Veel succes met je zwangerschap!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]