[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/08/2008 @ 08:11 ![]() | ik heb ook een maansteen gedragen meer voor het zwanger worden zelf had al een regelmatige cyclus het beviel me goed zon steentje |
| 07/08/2008 @ 08:16 a ![]() | Ik heb een lange tijd een maansteen gebruiken ... Bij mij eigenlijk zonder resultaat Ik sta anders echt wel open voor zulke dingen . Het geen wat ik wel genomen heb in de maand dat ik zwanger werd is "bachbloesem" misschien een tip ? http://www.bachbloesemadvies.be/ Veel succes ! |
| 07/08/2008 @ 14:38 W!zzy'82 ![]() | A ik begrijp je meid! Veel succes met je zwangerschap!!!!! |
[Reageer]

Maansteen, edelsteen e.d voor regelmatige cyclus

Nu gaan we voor nummer 2 en ik draag hem wel maar niet constant... Ik heb ook eens gelezen dat je hem moet opladen, hahaha, hem op je vensterbank leggen dan zou de maan hem opladen, LOL ik vind dit allemaal zo grappig en ik geloof er niet in maar ik kan het niet laten om het te doen. Mijn vriend lacht me iedere keer uit en eigenlijk beleven we hierin wel veel plezier, WAT het zwanger worden ook al stimuleert hé 
maar zoals ik al schreef was ik zonder maansteen direct zwanger en met maansteen liet het opzich wachten . Natuurlijk weet ik wel dat het ook andere oorzaken heeft en dat een "steen" daar niet bij kan helpen.