< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » symptoom????

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/08/2008 @ 22:37
krulje

Online Status Stuur bericht
Hallo,

sinds vorige week regelamtig last van een verstopte neus. Het komt plots op en is eveneens plots weg...

Miss is het gewoon door het weer, maar heb ook zeer gev oelige tepels, 'gezwollen' buik, rommelende darmen, af en toe misselijk,...

Ontpillen, gedachten of... HHHEEELLLPPP (moet nog 10 dagen wachten met testen, indien ik een cyclus heb van 30 dagen (tijdens pilgebruik steeds exact 28 dagen)

Vele groeten
Krulje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 00:55
Ilse

Online Status Bekijk profiel
Hoi Krulje,

Tweede topic waarin we elkaar tegenkomen

Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar de symptomen die jij beschrijft, zijn precies wat ik voelde toen ik net zwanger was. Mijn borsten en onderbuik waren ontzetten gevoelig -gespannen- en dan die neus ... door verhoogde reukzin was ik veel meer geïrriteerd en bijna alergisch aan allerlei geuren en toestanden in de lucht. Blijkbaar is dat een manier van je lichaam, om te herkennen wat ongezond is voor je baby. Bij koffie, parfum en bepaalde etensgeuren was het ofwel overgeven, ofwel een verstopte neus.
En dat was al zo van een week voor mijn NOD, mijn lichaam wist gewoon direct wat er aan de hand was. Raar hé ...

In elk geval: ik duim voor je!!! Kan natuurlijk ook ontpillen zijn, maar mijn 'positieve energie' gaat naar je uit, hoor

Veel liefs, Ilse

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 09:53
krulje

Online Status Stuur bericht
Hoi Ilse,

bedankt voor je reactie.
Ik hoop echt dat het zo is, hoor!

Groeten,
Krulje

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 14:06