< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » ervaringen ivm rapley methode

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
ervaringen ivm rapley methode
09/08/2008 @ 23:09
Daphne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iemand,

zijn er die ervaring hebben met de rapley methode?

mijn dochter is nu 5.5mnd en geef nu al anderhalve mnd potjes groentepap dit begint ze nu te eten maar kan niet zeggen dat ze er wild van is fruitpap moet ze absoluut niet hebben.nu ze heeft wel een ongelooflijke fascinatie voor alles wat ik eet en ik heb ze nu af en toe al wel eens laten sabbelen op een stuk appelsien of ciabatta en dit neemt ze heel gretig aan zonder gezichten te trekken en is zelfs heel slecht gezind als ik het af neem maar ik ben toch zo bang dat ze erin stikt als er een stuk afkomt ook al merk ik dat ze heel goed iets terug naar boven kan brengen ik weet niet goed wat ik zou doen.

ze kan perfect recht zitten in haar eet stoel en ook heel gericht iets naar haar mond brengen ze heeft bv een tandenborstel van nuby en ze speelt daar heel de tijd mee steekt er nooit haar ogen mee uit en ook niet te ver in haar keel wat denken jullie kan ik haar ook overzetten op vast (niet gepureerd) voedsel of is ze nog te jong.

en kan ik bv een stuk appel geven of is dit te hard het zijn vind ik wel zachte sappige appels die ik in huis heb.

graag had ik een paar tips gekregen vooral van fruit dan als jullie denken dat ik ermee kan beginnen.

de reden waarom ik dit vraag is dat ik binnen een mnd terug moet beginnen werken en ze dus nog steeds vooral bv krijgt en als ik ze een stuk fruit kan laten eten ik alleen nog maar in de problemen zit voor de ochtend en avond bv als ik vroeg moet beginnen of laat gedaan heb ze weigert alle mogelijke flessen.

ik hoop dat je wat snapt van mijn uitleg en bedankt voor de hulp alvast.

daphne

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 12:19
binni

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ik heb geen ervaring met de Rapley-methode,maar ik heb dit topic gestart op 23/7,je kan het terugvinden via de zoekmachine.Er staan best wat reacties op die zeer leerrijk zijn!

Succes!

Vermoedelijke bevalling op 07/09/2008.
Al 50 weken en 6 dagen zwanger (127.34% ver), nog 10 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 22:01
Daphne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bedankt binnie zal het eens opzoeken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]